اجرای طرح جلوگیری از فرار بارهای انباری برای رانندگان

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:انجمن صنفی کامیونداران اصفهان و حومه با انتشار اطلاعیه ای از شرایط جدید حمل بارهای آهن آلات خبر داد.

 این اطلاعیه که در شبکه های اجتماعی منتشر شده از تغییر شرایط بارگیری آهن آلات از تاریخ ۱۶ بهمن ماه امسال خبر داده است.

انجمن صنفی کامیون‌داران اصفهان و حومه اعلام کرد: رانندگان تریلی کفی که مقصد آنها استان اصفهان است و اقدام به حمل بار آهن آلات از مبدا اصفهان به مقاصد کشور بدون مجوز اتیس می‌نمایند مطلع باشند از شانزدهم برج یازده ( ۱۶ بهمن ۱۴۰۲) طرح جلوگیری از فرار بارهای انباری اجرا خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است: از این تاریخ رانندگان تریلی کفی چنانچه بدون مجوز اتیس اقدام به حمل بار نمایند کامیون و راننده متخلف به کمسیون ماده ۱۱ و ۱۴ معرفی خواهند شد (لغو خدمات هوشمند )

در ادامه این اطلاعیه آمده است: همکاران گرامی با مراجعه به پایانه امیر کبیر اصفهان می‌توانند با گرفتن نوبت و بار از سامانه اتیس از حمایت انجمن صنفی کامیونداران اصفهان بهره مند شده و چنانچه مشکلی در مورد پرداخت کمیسیون اضافه و یا ….با مراجعه به انجمن و پیگیری حق و حقوق آنها از حمایت انجمن برخوردار شوند.

در پایان اطلاعیه مذکور نیز تاکید شده است: این اطلاع رسانی جهت آگاهی رانندگان صورت گرفته است تا بعد از اجرای طرح اذعان نکنند که از اجرای این طرح مهم اطلاعی نداشتند.

بر اساس این گزارش، چند روز پیش نیز تغییرات صدور بارنامه برای بارهای ذوب آهن و انباری اعلام شده بود.

این تغییرات از سوی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان‌ در بخشنامه ای که در تاریخ ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مورد فرآیند جدید صدور بارنامه بارهای انباری و ذوب آهن در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود برای رانندگان اطلاع رسانی شده و در اختیار آنان قرار گرفته بود.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.