هوندا HRV

جزئیات اصلاحات هوندا HR_V

جزئیات اصلاحات هوندا HR_V

نیم کلاچ:هوندا قیمت و جزئیات شاسی بلند HR-V اصلاح شده خود را اعلام کرد که قیمت پایه ۲۴۹۹۰ دلار دارد.
طیف مدل های HR-V شامل چهار نسخه VTi، VTi-S، RS و VTi-LX خواهد بود. نیروی این خودرو از موتور ۱.۸ لیتری چهار سیلندر بنزینی با قدرت ۱۰۵ کیلووات و گشتاور ۱۷۲ نیوتون متر تامین می شود که اختصاصا به گیربکس CVT متصل است.
مدل پایه VTi این خودرو قیمت ۲۴۹۹۰ دلار دارد و از لامپ های LED دید در روز، ورودی بدون سویچ، کنترل دمای تک محیطه و ویژگی های مدل های پایه همچون فرمان و اهرم دنده پلاستیکی بهره می برد. رینگ های آلیاژی ۱۶ اینچی و ترمز اضطراری در سرعت شهر این مدل را کامل می کنند.
نسخه VTi-S این خودرو با قیمت ۲۷۹۹۰ دلار از رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی، ریل های سقف، سنسورهای پارک عقب، چراغ های جلوی LED خودکار با چراغ های مه شکن LED، تریم داخلی کرومی و دکمه استارت و فرمان و اهرم دنده چرمی بهره می برد.
هوندا نسخه RS را از ۱ اوت به طیف مدل های HR-V اضافه کرده است که با قیمت ۳۱۹۹۰ دلار و رنگ بدنه متالیک به فروش می رسد. هوندا نسخه VTi-L را با RS جایگزین کرده است که طراحی شده تا با سیستم فرمان جدید خود حسی اسپرت تر را ایجاد کند.
بدنه این نسخه از رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی، جلوپنجره کرومی مشکی و جلوپنجره زیرین کندوی عسلی، قاب آینه های کناری مشکی، دستگیره های در کرومی تیره، بسته ارتقایی بدنه مشکی و شیشه ایمنی عقب بهره می برد. کابین این خودرو دارای صندلی های چرمی، فرمان و پدال های اسپرت و نشان RS است.
نسخه ممتاز VTi-LX این خودرو با قیمت ۳۴۵۹۰ دلار عرضه می شود و دارای تریم بدنه کرومی و سانروف پانورامیک به همراه ویژگی هایی همچون شیشه های خودکار، روشنایی محیطی LED، آینه دید پشت با تنظیم خودکار و صندلی رانده قابل تنظیم برقی در هشت جهت است. هوندا سیستم ایمنی راننده پیشرفته خود را در نسخه ممتاز این خودرو ارائه می کند که شامل هشدار تصادف جلو، نور بالای خودکار و هشدار تغییر مسیر است.

مطلب پیشنهادی

    تعرفه واردات تایر سواری کاهش یافت اما مشکل کمبود لاستیک های رینگ ۱۳ و ۱۴ باقی ماند

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از خبرخودرو، سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.