مالکان اتوبوس ها و مینی بوس های تسهیلات تعمیرات ناوگان میگیرند

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اعلام کرد: مالکان ناوگان فعال اتوبوسی و مینی بوسی استان از دوم دی ماه سال جاری می توانند برای تعمیرات ناوگان خود از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ بهره مند شوند.

عادل مصدقی گفت: سایت www.T۱۸.rmto.ir از متقاضیان این تسهیلات از تاریخ دوم دی ماه سال جاری تا ۲ هفته ثبت نام به عمل می آورد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط حاضر نیاز به مراجعه حضوری افراد نبوده و مراحل کار صرفا از طریق سامانه مربوطه صورت می گیرد.

به گفته مصدقی، این تسهیلات با نرخ بهره۱۵.۳ درصد و با عاملیت بانک کارآفرینی امید و با دوره مشارکت، تنفس و بازپرداخت حداکثر ۷ ساله پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه اولویت پرداخت این تسهیلات با ناوگان دارای کارت هوشمند فعال و صورت وضعیت های اخذ شده دارای کد رهگیری در سال جاری است، ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع اعتباری تخصیص یافته،ناوگان واجد شرایط و دارای توجیه فنی و کارکرد مناسب برای بهره مندی از این تسهیلات بررسی شده و مطابق با ضوابط جاری به کمیته استانی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان جهت انجام مراحل بعدی معرفی خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآورشد: متقاضیان استفاده از تسهیلات لازم است تحقق اشتغال پیش بینی شده و تداوم فعالیت ناوگان را در حمل و نقل جاده ای تعهد کنند.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.