خط کشی ۲۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات خط کشی ۲۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

ایوب کرد اظهار کرد: اجرا و نصب ۲۷ کیلومتر حفاظ بتنی و ایمن سازی شیب شیروانی به طول ۱۶۰ کیلومتر از جمله اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی محورها است.

وی در ادامه گفت: اجرا ، تعمیر و نصب ۱۰ هزار علائم و تجهیزات ایمنی ،ساخت و تعمیر و نصب ۴۰۰ متر مربع تابلو اطلاعاتی معادل ۲۵۰ عدد تابلو از دیگر اقدامات طی این مدت برای تامین ایمنی عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:اجرای روشنایی نقطه ای ۱۶ تقاطع ،تعمیر و نصب ۱۵۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار طی این بازه زمانی توسط اداره ایمنی و حریم راه های این اداره کل انجام شده است.

کرد خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه اشکال در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.