آئودی A8 یا ب ام و سری

آئودی A8 یا ب ام و سری ۷؟

نیم کلاچ:
آئودی وب‌سایت ثبت سفارش را برای سدان پرچم‌دار A8 باز کرده است. این مدل که رقیب ب‌ام‌و سری ۷ محسوب می‌شود، از ۸۴ هزار و ۷۹۵ دلار آغاز می‌شود. سدان فوق در حالت استاندارد مجهز به پیشرانه ۳ لیتری توربوشارژ V-6 است که در کنار آن از تکنولوژی هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی نیز بهره می‌برد. قدرت این مدل در حالت کلی ۳۳۵ اسب بخار است.

مدل پایهA8 تنها کمی گران‌تر از مدل پایه ب‌ام‌و سری ۷ است. ب‌ام‌و سری ۷ مدل ۲۰۱۹ از ۸۴ هزار و ۴۶۵ دلار آغاز می‌شود. این در حالی است که مرسدس بنز S کلاس از این دو مدل گران‌تر است و قیمتی معادل ۹۰ هزار و ۸۹۵ دلار دارد. 

شرکت خودروسازی آئودی مدل A8 را در ۱۰ رنگ مختلف عرضه می‌کند که خاکستری، مشکی، آبی، قرمز تیره از جمله آن‌هاست. اما برای فضای داخلی، دو نوع طراحی چرمی و طرح چوب وجود دارد.

این مدل در صورت مجهز شدن به بسته صندلی‌های خاص ردیف عقب، مبلغ ۷ هزار و ۵۵۰ دلار گران‌تر خواهد شد. این بسته خاص صندلی‌های فوق لوکسی را برای سرنشینان ردیف عقب فراهم می‌کند. در صورت ۴ صندلی بودن خودرو، خریداران می‌توانند از میزهای تاشو در کنسول وسط، ماساژور پا، محل استراحت پا و گرم‌کن سطح بهره ببرند.

اما در صورت ۵ صندلی بودن خودرو، این آپشن متفاوت خواهد بود. در این صورت خریداران می‌توانند از بسته لوکسی به قیمت ۴ هزار و ۲۵۰ دلار بهره‌مند شوند. این بسته چرم بروزرسانی‌شده، تهویه هوا برای رفع بوی موجود در داخل خودرو و نورپردازی فوق‌العاده فضای داخلی را در خود جای داده است. این در حالی است که بسته اکسکیوتیو با قیمت ۴ هزار و ۱۵۰ دلار، آپشن‌هایی همچون صندلی‌های جلو با ۲۲ حالت پیش‌فرض، هدآپ دیسپلی، سیستم پارک خودرو بعلاوه قابلیت دید گسترده پیرامون و ویژگی‌های دیگر را برای این مدل به ارمغان می‌آورد. علاوه بر این‌ها، خریداران می‌توانند از بسته کمک‌رسان به راننده نیز بهره‌مند شوند که در این صورت ملزم به پرداخت ۲ هزار و ۷۵۰ دلار اضافی هستند. افرادی هم که تمایل به سیستم All-wheel Steering دارند، باید هزار و ۹۵۰ دلار دیگر پرداخت کنند.

آئودی A8 2019روی پلتفرم جدیدی سوار است که به‌صورت اختصاصی تمام‌چرخ محرک عرضه می‌شود. این خودرو از طریق جعبه‌دنده اتوماتیک ۸ سرعته، قدرت را به هر چهار چرخ منتقل می‌کند. پیشرانه توربوشارژ V-6 تنها پیشرانه موجود است که این مدل در زمان عرضه به آن مجهز خواهد بود. اما در صورت مجهز شدن این مدل به پیشرانه ۴ لیتری توربوشارژ V-8 در کنار تکنولوژی هیبریدی ملایم، قدرت این خودرو به ۴۳۵ اسب بخار افزایش پیدا خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

هوندا HRV

جزئیات اصلاحات هوندا HR_V

جزئیات اصلاحات هوندا HR_V نیم کلاچ:هوندا قیمت و جزئیات شاسی بلند HR-V اصلاح شده خود …

دیدگاهی ثبت نشده است

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.