تغییرات جدید ام وی ام x22

تغییرات جدید ام وی ام x22

نیم کلاچ:
ام وی ام X۲۲ یکی از کراس اوور‌های کامپکت بازار است که از زمان ورودش به بازار تا امروز توانسته به فروش و محبوبیت خوبی دست پیدا کند.X۲۲ در کنار طراحی داخلی و خارجی زیبا و جوان پسند از امکانات ایمنی و رفاهی خوبی در سطح سگمنت خود بهره می‌برد که این امکانات باعث می‌شود رانندگی با آن لذت بخش و ایمن باشد.

مدیران خودرو اخیرا تغییراتی را بر روی قسمت فنی و رفاهی این کراس ‌اوور دوست داشتنی انجام داده است که باعث می‌شود این کراس اوور بیشتر از قبل قابل اطمینان و لذت بخش باشد.

در بخش فنی X22 به سامانه کنترل پایداری و کنترل میزان فشار باد تایر‌ها مجهز شده است که ESP ،خودرو را در پیچ‌های تند و مانور‌های سنگین داخل مسیر نگه میدارد و از واژگونی خودرو جلوگیری می‌کند و سیستم TPMS و یا همان کنترل فشار باد تایرها نیز میزان فشار باد و دمای هر لاستیک را به راننده اعلام می‌کند تا قبل بروز اتفاق ناگوار راننده اقدام به رفع آن کند.

در بخش رفاهی نیز اضافه شدن کنسول میانی باعث می‌شود، در کنار وجود یک محفظه برای نگه داری اشیا، راننده و سرنشین جلو در مسافت‌های طولانی با تکیه بر آن احساس خستگی نکنند.

روز پنجشنبه مدیران خودرو در پیست کارتینگ آزادی و با حضور مشتریان و اصحاب رسانه فرصتی را فراهم کرد تا هر دو گروه به تست MVM X22 آپشنال و معمولی بپردازند تا تفاوت آن را احساس کنند.

نسخه معمولی بدون آپشن ESP در مانورها بسیار خوب عمل می‌کرد اما به علت مرکز ثقل بالا اگر پیچ تندی پیش روی شما باشد و سرعت کمی بالا باشد حین دور زدن، حس نامتعادل بودن به شما دست خواهد داد که در نسخه آپشنال با وجود ESP و وارد مدار شدن آن این نامتعادلی رفع شده است و خودرو با هر سرعتی وارد پیچ شود تعادل حفظ خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

آئودی A8 یا ب ام و سری

آئودی A8 یا ب ام و سری ۷؟

نیم کلاچ: آئودی وب‌سایت ثبت سفارش را برای سدان پرچم‌دار A8 باز کرده است. این …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.