اعلام شرایط و محدودیت جدید حمل بار اتوبوس های بین شهری

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:هر نوع بارگیری اتوبوس ها از مراکز بار خارج از پایانه یا اتوماسیون های شهرداری که وابسته به شرکت نبوده و فاقد ناوگان هستند ممنوع می باشد.

حمل بار (توشه غیر همراه) در اتوبوس های بین شهری فقط از طریق انبار و بیجک شرکت های حمل و نقل مسافری مربوطه امکان پذیر شد.

نایب رئیس کانون انجمن های صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر کشور با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: بر این اساس هر نوع بارگیری اتوبوس ها از مراکز بار خارج از پایانه یا اتوماسیون های شهرداری که وابسته به شرکت نبوده و فاقد ناوگان هستند ممنوع می باشد.

مختار داوودی افزود: اتوماسیون ها و انبارهای غیر مجاز فقط موجب رقابت ناسالم و رواج دلال بازی شده اند و بیشترین سهم از حمل بار نصیب این مراکز می شود و اخیرا هم بار را به صورت تکه ای هر تکه ۱۰ هزار تومان در صورتی که بیش ازصد هزار تومان از صاحبان کالا می گیرند، نزدیک ۹۰ درصد کرایه حمل تحت عناوین کرایه شهری توسط این دلالان به یغما می رود.

وی عنوان کرد: این اقدام موجب نارضایتی صاحبان کالا شده و نکته مهم آن است که به اشتباه به صاحب کالا تلقین شده که راننده این کرایه های کلان را دریافت کرده است.

رئیس انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر استان کرمانشاه با بیان این که در صورت هر نوع صدمه یا مفقودی کالا، این راننده یا مالک ناوگان است که باید خسارت میلیونی بدهد، گفت: بهترین روش برای مبارزه با این پدیده فساد آن است که در انبار مجاز وابسته به شرکت ها باید ارزش ریالی محموله ذکر و بر اساس سه شاخص، ارزش، وزن و حجم کالا، کرایه پرداخت شود.

مختار داودی افزود: همچنین لازم است هرگونه دریافت مبلغ کرایه شهری که توسط آژانس ها و تاکسی اینترنتی به پایانه ها انجام گرفته در بیجک ممنوع شود زیرا اکثرا صوری یا پول دلالی است.

به گفته وی، صاحب کالا موظف است پول کالا و هزینه حمل شهری را با کارت پرداخت نماید.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.