رونمایی کراس اوور جدید فولکس واگن توسط ماموت خودرو

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از آخرین خودرو، شرکت ماموت خودرو، به عنوان نماینده رسمی فولکس‌واگن در ایران، نمونه‌های اولیه کراس‌اوور جدید این نماد آلمانی را به ایران وارد کرده است.

 این شرکت خصوصی قصد دارد که در نیمه اول سال جاری، مدل تی‌راک (T-ROC) را در بازار ایران عرضه کند. برای این منظور، نمونه اولیه این خودروی آلمانی را جهت اخذ مجوزهای مورد نیاز به ایران وارد کرده است.

 علاوه بر این، ماموت خودرو برنامه دارد تا مدل ID.4 نیز را به بازار ایران عرضه کند. خودروی تی‌راک توسط کارخانه‌هایی در پرتغال و چین VW)  (FAW- تولید می‌شود، در حالی که نسخه Cabriolet آن تنها در کارخانه آلمان تولید می‌شود

احتمالاً ماموت خودرو، همچون برای مدل ID.4، تی‌راک را از کارخانه چین به ایران وارد خواهد کرد.

تی‌راک، جانشین جدید ماموت خودرو برای بازار ایران

ماموت خودرو به دنبال عرضه نمونه‌ای کامل از جدیدترین کراس‌اوور فولکس‌واگن، تی‌راک، در بازار ایران است. این خودرو، با امکانات فراوانی همچون شش کیسه هوا، رادار تابلوخوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، تهویه اتوماتیک دو کاناله، دنده پشت فرمان، گرمکن صندلی‌های جلو، گرمکن فرمان، سقف پانوراما، فناوری LED چراغ‌ها، درِ صندوق عقب برقی، نورپردازی کابین، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، استارت دکمه‌ای، سیستم صوتی بیتس، سنسور نور، سنسور باران، شارژر بیسیم تلفن همراه، رانندگی خودکار بین خطوط، رادار خط خوان، اتوپارک و… مجهز شده است.

اطلاعات نشان می‌دهند که به زودی، فولکس‌واگن تی‌راک با قیمتی میان ۲.۵ تا ۳ میلیارد تومان در سامانه وارداتی‌ها عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، ماموت خودرو در حال واردات مدل‌های جتا VS5 و جتا VS7 از گروه فولکس‌واگن است و در دوره‌های مختلف سامانه وارداتی‌ها، این دو کراس‌اوور را به بازار عرضه کرده است.

مطلب پیشنهادی

۲۴محور آزادراهی به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض تجهیز ‌شد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، سازمان بازرسی کل کشور پس …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.