مشخصات کلی
مدل | MLL 180 E28 (4*2) | MLL 180 E28(6*2) |
---|---|---|
ابعاد(mm) | ||
طول کلی خودرو | ۸۷۴۴ | ۹۸۵۷ |
عرض | ۲۴۹۵ | |
ارتفاع | ۲۸۳۰ | |
حداقل فاصله جلو خودرو از سطح زمین | ۲۳۲ | |
حداقل فاصله عقب خودرو از سطح زمین | ۱۷۹ | |
فاصله محور جلو تا ابتدا | ۱۳۵۲ | |
فاصله محور عقب تا انتها | ۲۱۲۳ | ۱۹۸۰ |
فاصله بین محور عقب و وسط | – | ۱۳۵۰ |
فاصله پشت کابین تا انتهای خودرو | ۶۱۶۰ | ۷۵۰۰ |
اوزان (kg) | ||
وزن خالص | ۵۵۸۰ | ۶۵۰۰ |
وزن ناخالص (G.V.W) | ۱۸۰۰۰ | ۲۶۰۰۰ |
ظرفیت مجاز بار | ۱۲۴۲۵ | ۱۹۵۰۰ |
بار مجاز محور جلو | ۷۱۰۰ | |
بار مجاز محور وسط | – | ۱۲۰۰۰ |
بار مجاز محور عقب | ۱۱۵۰۰ | ۷۵۰۰ |
ظرفیت مجاز کشندگی | ۲۱۵۰۰ | – |
رینگ و تایر | ||
اندازه رینگ | ۸.۲۵”*۲۲.۵” | |
اندازه رینگ محور سوم | ۱۱.۷۵*۲۲.۵ | |
نوع تایر | Radial | |
اندازه تایر | ۲۹۵/۸۰R22.5 | |
اندازه تایر محور سوم | ۳۸۵/۶۵R22.5 | |
سیستم برق | ||
مشخصات و تعداد باطری | ۲*۱۲V-110Ah | |
توان دینام | ۲۸V -۷۰A | |
قدرت استارتر | ۲۴V-۴.۴kw |
مشخصات فنی
سیستم انتقال قدرت (گیربکس) | MLL 180 E28 (4*2) | MLL 180 E28(6*2) |
---|---|---|
مدل گیربکس | ZF 9S-1110TO | |
تعداد دنده | ۹+۱ دنده | |
حداکثر نسبت تبدیل دنده گیربکس در دنده۱ | ۹.۴۸/۱.۰۰ | |
مدل (نوع) کلاچ | تک صفحه خشک کششی با قطر ۱۵.۵ اینچ | |
حداکثر قابلیت شیب روی با بار کامل | ۴۲% | ۲۹% |
موتور | ||
نوع موتور | F4AEE681A | |
تعداد سیلندر | سیلندر خطی۶ | |
حجم موتور cc | ۵۸۸۰ سی سی | |
ظرفیت روغن موتور | ۲۷ Lit | ۳۶ Lit |
استاندارد آلایندگی | Euro III | |
نوع سوخت | دیزل | |
مصرف سوخت در حداکثر قدرت | ۲۰۰gr/kwh | |
حداکثر قدرت موتور | ۲۰۲ KW, 280HP@2700rmp | |
حداکثر گشتاور موتور | ۹۳۰Nm @ 1200rpm | |
کنترل سیستم سوخت رسانی | High Pressure Common Rail | |
تجهیزات موتور | Turbocharged & Aftercooler | |
حداکثر سرعت مجاز | ۹۰km/h | |
سیستم فرمان | ||
نوع سیستم فرمان | هیدرولیکی | |
قطر غربیلک فرمان | ۴۶۵ mm | |
سیستم محورها (اکسل ها) | ||
نوع اکسل جلو | Iveco 587 1/5-Rigid | |
نوع اکسل عقب | MS13-165 Single Reduction | |
نوع اکسل سوم | – | Austeras ASR |
تعداد محور | ۲ | ۳ |
نسبت تبدیل دیفرانسیل | ۳.۶۵ | |
سیستم تعلیق | ||
نوع تعلیق اکسل جلو | Anti roll bar, parabolic | |
نوع تعلیق اکسل عقب | Anti roll bar, parabolic | |
نوع تعلیق اکسل سوم بالارونده | – | Anti roll bar, parabolic با قابلیت بالاروندگی و فرمان پذیری |
تعداد کمک فنر | ۲+۲ | ۲+۲+۲ |
سیستم ترمز | ||
دیسکی | ||
نوع ترمز اکسل عقب | دیسکی | |
نوع ترمز اکسل سوم بالارونده | – | درام (کاسه ای) |
ترمز دستی | مکانیکی عمل کننده روی محور دوم با کنترل پنوماتیکی | |
امکانات سیستم ترمز | EBL+ABS+ترمز موتو |
ایمنی و تجهیزات
قابلیت های ویژه |
---|
MLL 180 E28 (4*2) |
آینه های جانبی برقی با گرمکن/شیشه بالابر برقی/گوه بازدارنده حرکت چرخها/سیستم قطع کن دستی باتری/ایکاندیشن دستی/شیشه دودی/فیلتر اولیه جداکننده آب از سوخت/جعبه کمکهای اولیه/رادیو پخش CD خوان/تاخوگراف/گرمکن هوای ورودی به موتور در زمان برودت هوا/سیستم کروز کنترل/مجهز به امکانات اولیه جهت نصب PTO/تخت خواب تاشو با حفاظ و پرده/بادشکن های جانبی اتاق/سپر جلوی فولادی/مثلث شبرنگ/چرخ زاپاس/جک/آچار چرخ/صندلی راننده از نوع پنوماتیک و قابل تنظیم در سه جهت/صندلی شاگرد پنوماتیک/وینچ زاپاس بند/دریچه سقفی/مجهز به دو تانک باد ۱۵ لیتری به همراه کمپرسور تک سیلندر ۲۲۵ز /اتاق با قابلیت برگردان تا زاویه ۶۰ درجه/مبدل ۲۴ به ۱۲ ولت/گارد رادیاتور/برف پاک کن با تایمر کنترل/باک سوخت آلومینیومی ۲۰۰ لیتری |
MLL 180 E28(6*2) |
آینه های جانبی برقی با گرمکن/شیشه بالابر برقی/گوه بازدارنده حرکت چرخها/سیستم قطع کن دستی باتری/ایکاندیشن دستی/شیشه دودی/فیلتر اولیه جداکننده آب از سوخت/جعبه کمکهای اولیه/رادیو پخش CD خوان/تاخوگراف/گرمکن هوای ورودی به موتور در زمان برودت هوا/سیستم کروز کنترل/مجهز به امکانات اولیه جهت نصب PTO/تخت خواب تاشو با حفاظ و پرده/بادشکن های جانبی اتاق/سپر جلوی فولادی/مثلث شبرنگ/چرخ زاپاس/جک/آچار چرخ/صندلی راننده از نوع پنوماتیک و قابل تنظیم در سه جهت/صندلی شاگرد پنوماتیک/وینچ زاپاس بند/دریچه سقفی/مجهز به دو تانک باد ۱۵ لیتری به همراه کمپرسور تک سیلندر ۲۲۵ز /اتاق با قابلیت برگردان تا زاویه ۶۰ درجه/مبدل ۲۴ به ۱۲ ولت/گارد رادیاتور/برف پاک کن با تایمر کنترل/باک سوخت آلومینیومی ۲۰۰ لیتری |
دیدگاهی ثبت نشده است