ساخت و نصب ۱۵ دستگاه پد بتنی باسکول سیار محورکش در راه‌های البرز

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از ساخت و نصب ۱۵ دستگاه پد بتنی باسکول محورکش سیار در طول راه‌های استان خبر داد و گفت: با این اقدام اعمال قانون در گلوگاه‌های عبور و تردد ناوگان دارای اضافه بار فراهم می‌شود.

 پیمان بختیاری از جانمایی ۱۵ دستگاه پد بتنی باسکول محورکش سیار در طول راه‌های استان و در محل استقرار گشت‌های کنترل و نظارت ناوگان عمومی دارای اضافه‌بار خبر داد و گفت: با این اقدام امکان اندازه‌گیری میزان اضافه‌بار و در نتیجه اعمال قانون در گلوگاه‌های عبور و تردد ناوگان دارای اضافه‌بار فراهم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمل اضافه‌بار سالانه خسارات سنگینی به راه‌های استان وارد می‌کند، افزود: نصب این باسکول‌ها به‌منظور مدیریت توزین در محورهای استان و جهت جلوگیری از خسارت وارده به رویه راه و ابنیه فنی ناشی از حمل بار اضافی انجام‌می‌شود.

بختیاری تصریح‌کرد: باسکول‌های مورد استفاده از نوع سیارمحورکش هستند که براساس برنامه‌ریزی گشت‌های کنترل و نظارت در زمان‌های تعیین‌شده در محل پدهای اجرا شده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این مسئول گفت: حمل بار غیراستاندارد صدمه جدی و جبران‌ناپذیر به رویه آسفالت و ابنیه فنی به‌خصوص پل‌ها وارد می‌کند لذا این باسکول‌ها با قابلیت توزین مجزای گروه محوری نئون سنگین از جمله کامیون، کمرشکن و تریلی اضافه‌بار را به‌صورت مجموع و محوری محاسبه و در اختیار گروه‌های گشت کنترل و نظارت قرار می‌دهد تا طبق معیارهای مشخص میزان صدمات وارده براساس کیلومتر طی شده محاسبه و در نهایت مبلغ جریمه مشخص و برگ آن به رانندگان خاطی تحویل داده‌می‌شود.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.