ضریب اشغال صندلی اتوبوس بین شهری قزوین به ۲۳درصد رسید

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای: ضریب اشغال صندلی اتوبوس بین شهری قزوین به ۲۳درصد رسیدضریب اشغال صندلی اتوبوس بین شهری قزوین به ۲۳درصد رسیدرئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: ضریب اشغال صندلی ناوگان اتوبوسی بین شهری این استان طی نیمه نخست امسال ۲۳درصد بوده است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: ضریب اشغال صندلی ناوگان اتوبوسی بین شهری این استان طی نیمه نخست امسال ۲۳درصد بوده است.به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، احسان شهبازی افزود:از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۶۸ هزار و ۷۳۰ مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی این استان جابه جا شده است که از این تعداد ۳۵۶ هزار و ۷۴۸ نفر مربوط به مسافران اتوبوس، ۴۷۴ هزار و ۷۵۰ نفر مینی بوس و ۱۳۷ هزار و ۲۳۲ نفر سواری کرایه بوده اند.

وی اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد مسافر جابه جا شده با اتوبوس ۱۵ درصد و سواری کرایه ۷ درصد افزایش داشته و تعداد مسافران ناوگان مینی بوس نیز با کاهش ۲۳ درصدی مواجه بوده است.

شهبازی ادامه داد:حمل و نقل این تعداد مسافر در قالب ۱۰۶ هزار و ۸۱۷ سفر انجام شده است.

وی گفت: در طی این مدت به ۲۳ تخلف شرکت ها، رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل مسافر در کمیسیون های حمل و نقل رسیدگی و برای آنها رای صادر شد.

شهبازی با بیان اینکه امکان خرید بلیت سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی، هم به صورت اینترنتی و هم حضوری فراهم است، افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری از ۹۶۸ هزار و ۷۳۰ بلیت فروخته شده، ۹ هزار و ۳۳۷ مورد از آنها اینترنتی بوده که این میزان فروش در مقایسه با سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.