نسل جدید G کلاس در نسخه AMG رونمایی شد

نیم کلاچ:
ماه گذشته مرسدس بنز G کلاس در نسل جدید خود معرفی شد، اما حالا نسخه G63 AMG آن آماده شده تا در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال و در غرفه مرسدس بنز خودنمایی کند.
در جدیدترین دوره از نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز فرصتی پیدا کرد تا پس از ماه‌ها زمینه چینی و انتشار تصاویر پیش نمایش متعدد، در نهایت نسل جدید شاسی بلند آفرودی G کلاس را به طور رسمی معرفی کند. اما حالا با نزدیک شدن به نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعت خودروسازی به شمار می‌آید، قصد دارد نسخه ویژه و پرفرومنس G کلاس، یعنی نسخه قدرتمند G63 AMG را به نمایش بگذارد، اما قبل از آن یک معرفی آنلاین انجام داده است تا مخاطبان با یک اطلاعات کافی در نمایشگاه ژنو حضور یافته و از تماشای این هیولای آفرودی مرسدس بنز لذت ببرند.

باتوجه به اطلاعات و تصاویر منتشر شده از این خودرو، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز در قدم اول تغییراتی محدود در ظاهر اتومبیل ایجاد کرده است تا تفاوتهای آن با نسخه استاندارد اتومبیل به تشخیص بهتر آن کمک کند. همانطور که در تصاویر شاهد هستید، مرسدس بنز G کلاس در نسخه AMG به یک جلوپنجره جدید با ستونهای عمودی کرومی رنگ و همچنین به یک مجموعه سپر جدید با ورودیهای بزرگتر هوا مجهز شده است تا به خنک کاری بهتر پیشرانه کمک کند. علاوه بر این، خروجیهای اگزوز اتومبیل همانند نسخههای AMG در نسل قبل، از کنار بدنه خارج شده است که میتوانید در تصاویر شاهد آن باشید.

در بخش فنی اتومبیل، نسخه استاندارد مرسدس بنز G کلاس واگن از یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر با توربوشارژرهای دوقلو سود میبرد که باعث شده حداکثر خروجی قدرت اتومبیل به ۴۱۶ اسب بخار و همچنین گشتاور خروجی آن به مرز ۶۱۰ نیوتن متر برسد که برای آغاز یک ماجراجویی تازه در جاده‌های آفرودی کافی خواهد بود.

ما بر روی نسخه جدید AMG G63 اتومبیل با حفظ همین پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر توربوشارژر، می‌توان حداکثر خروجی قدرت ۵۷۷ اسب بخاری و همچنین گشتاور خروجی ۸۵۰ نیوتن متری داشت که توسط یک جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک دریافت شده و به سمت چرخ‌های اتومبیل ارسال می‌شود که با بهبود ۰.۶ ثانیه، باعث شده است تا شتاب صفر تا صد اتومبیل به عدد ۴.۵ ثانیه و همچنین سقف سرعت آن به ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت برسد که حدود ۲۰ کیلومتر سریع‌تر از نسخه استاندارد خواهد بود.

در ادامه بد نیست بدانید که شاسی مرسدس بنز G کلاس در نسل جدید خود، حدود ۵۵ درصد قوی‌تر شده است و همچنین درب‌های کنار و عقب اتومبیل، به روکش‌های فلزی حفاظتی مجهز شده است تا در برابر ضربات خارجی مقاوم‌تر باشد. علاوه بر این، مرسدس بنز G کلاس در نسخه جدید AMG به رینگ‌های ۲۲ اینچ آلیاژی، چراغ‌های جدید جلو و عقب، سیستم ترمز قوی‌تر و همچنین یک سیستم خنک کاری جدید با رادیاتورهای بزرگ‌تر مجهز شده است تا عمل خنک کاری اتومبیل بهتر انجام شود.

مطلب پیشنهادی

هوندا HRV

جزئیات اصلاحات هوندا HR_V

جزئیات اصلاحات هوندا HR_V نیم کلاچ:هوندا قیمت و جزئیات شاسی بلند HR-V اصلاح شده خود …

دیدگاهی ثبت نشده است

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.