برخورد تعزیرات با زیاده خواهی نمایندگی‌های فروش خودرو

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از اسب بخار، به تازگی  مشاهده شد که در برخی از نمایندگی‌های فروش خودرو، نمایندگان برای ثبت نام خودرو از متقاضیان وجه نقد یا سکه دریافت می‌کردند که این اقدامات با گزارش‌های مردم به سازمان تعزیرات مبارزه‌ای منجر شد و این نمایندگی‌ها پلمب شدند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که برخی از نمایندگان فروش خودرو به طور غیرقانونی از متقاضیان برای ثبت نام وجه نقد یا سکه دریافت می‌کردند و این اقدامات توسط مردم به سازمان تعزیرات گزارش شد که منجر به پلمب آن نمایندگی‌ها شد.

اکنون بیشتر شرکت‌های تولیدی و عرضه‌کننده خودرو از طریق بسترهای اینترنتی برای ثبت نام استفاده می‌کنند، اما هنوز برخی از شرکت‌ها به شیوه‌های فروش از مد افتاده وابسته هستند.

این مسئله موجب شده تا برخی نمایندگان برای فروش در بازار صعودی از مردم درخواست‌های غیرقانونی داشته باشند. در برخی موارد، این نمایندگی‌ها وجه نقد و در برخی دیگر درخواست سکه‌های طلا می‌کردند که این مسئله می‌تواند تلنگری برای مسئولان بازار خودرو باشد.

همچنین در زمان رکود و کاهش تقاضا، برخی نمایندگی‌ها پیشنهادهای مختلفی برای جلب مشتریان ارائه می‌دهند تا خودروهای خود را به فروش برسانند، اما این مسائل باعث ایجاد فاصله بین نرخ‌های بازار و کارخانه شده و مردم را متاثر می‌کند.

باید توجه داشت که دستگاه‌های نظارتی نیز باید اقدامات لازم را برای شناسایی و پیشگیری از این نوع موارد انجام دهند و در صورت وقوع تخلفات، برخورد مناسب را انجام دهند.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.