هیوندای سانتافه اسپرت تر و قویتر می شود

سامیار راشد: هیوندای در سال ۲۰۱۳، زیرمجوعه پرفورمنس N را تأسیس نمود و هاچ بک i30 اولین خودرو هیوندای با نماد N بود. به زودی هاچبک محبوب Veloster هم در یک نسخه قویتر و سریعتر با نماد N راهی بازار می شود. همچنین هیوندای اعلام کرده که برنامه تولید کونا N و توسان N را هم دارد. اما سانتافه چطور؟

به تازگی نسل جدید هیوندای سانتافه با طراحی جسورانه و متفاوت اش راهی بازار شد. این شاسی بلند به خودی خود با طراحی خیره کننده، امکانات بی نظیر، کیفیت مطلوب و از همه مهمتر قیمت بسیار پایین تر نسبت به رقبا، معادلات بازار را به هم زده است. اگر عرضه نسخه N سانتافه حقیقت داشته باشد، باید منتظر یک شاسی بلند جذاب و اسپرت باشیم.

بی شک نزدیکترین رقیب به سانتافه N، فورد Edge نسخه ST خواهد بود. از نظر ظاهری، سانتافه N همچون i30N با رنگ جذاب آبی و تزیینات قرمز رنگ و مشکی مات، از سانتافه استاندارد متمایز می شود. رینگ های بزرگ ۲۲ اینچی آلیاژی با طراحی زیبا و خیره کننده در کنار سپر اسپرت تر جلو و عقب و رکاب جانبی، ظاهری مهیج از آن را پدید می آورد.

اگر سانتافه N به حقیقت بپیوندد باید در سال ۲۰۱۹ منتظر آن باشیم. اما تا آن موقع باید صبر کنیم و ببینیم که چه خودروهایی تحت نماد N راهی بازار می شوند.

مطلب پیشنهادی

    تعرفه واردات تایر سواری کاهش یافت اما مشکل کمبود لاستیک های رینگ ۱۳ و ۱۴ باقی ماند

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از خبرخودرو، سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.