نوسازی ناوگان راهداری خراسان رضوی با ماشین‌آلات زمستانی جدید

به گزارش پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: مدیر کل راهداری خراسان رضوی گفت: ناوگان راهداری استان با خرید ۲۱ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری زمستانی جدید با اعتبار ۶۱۳ میلیارد ریال نوسازی شد.

جعفر شهامت افزود: هشت دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزش ۴۹۳ میلیارد ریال در چارچوب پروژه نوسازی ناوگان ماشین آلات خریداری و تحویل ادارات راهداری شهرستانهای خراسان رضوی شد.

وی گفت: به منظور خدمات‌رسانی به کاربران راه در زمستان و بازگشایی سریع راهها در زمان بارش برف و یخبندان، هشت دستگاه نمک پاش اتومات و چهار دستگاه بیل برف روب به ارزش ۱۲۰ میلیاد ریال خریداری شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی افزود: پروژه نوسازی ناوگان ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به منظور بهبود شرایط و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و کاهش سن ناوگان از ۳۰ به زیر ۲۰ سال در گام اول و با مشارکت منابع استانی و ملی در حال اجرا است.

خراسان رضوی با ۱۳ هزار و ۲۷۲ کیلومتر راه آسفالته، ۷۴ راهدارخانه دائم و فصلی و ۶۶۵ ماشین آلات فعال در حوزه راهداری با متوسط سن ۲۸ سال دارد و نوسازی کامل ماشین آلات تخصصی راهداری نیازمند ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.