نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از خبرخودرو، شرکت خودروسازی چری به عنوان یکی از شرکت‌های اصلی نمایشگاه بین‌المللی خودروی پکن ۲۰۲۴ حضور خواهد داشت. این شرکت با هدف همسازی آینده‌ای از سفرهای سبز و با همراهی مشتریان، در راستای موضوع “اکوسیستم متنوع” به نمایشگاه می‌آید.

امروز، خودروها دیگر تنها وسیله ای برای حمل و نقل نیستند، بلکه به عنوان سومین فضای زندگی افراد محسوب می‌شوند. چری به عنوان یکی از شرکت‌های خودروسازی برتر چین، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، در حال تقویت یک “اکوسیستم خودرو” جامع با تمرکز بر ایجاد ارتباط میان خودرو، مردم و خدمات است.

با استفاده از محصولات با عملکرد برتر، چری اکوسیستم خودرویی را با بهره‌گیری از ابرداده‌ها، اینترنت ۵G، هوش مصنوعی و محاسبات ابری تقویت می‌کند. حضور چری در نمایشگاه زیست‌بوم پکن نشان دهنده ظهور یک اکوسیستم خودرویی جدید و جدی است که با نمایش سناریوهای زندگی مانند کمپینگ، فناوری و هوش، ارائه خدمات جامع و شخصی‌سازی شده، کاربران را شگفت‌زده خواهد کرد.

همچنین، چری با معرفی پرچمدار خانواده جدید تیگو در نمایشگاه، قصد دارد ارتباط میان مردم و اتومبیل‌ها را تقویت کند و از کاربران در لحظات مهم زندگی حمایت نماید. دعوت‌نامه این شرکت به همه علاقمندان برای تجربه نمایشگاه اکو در ۲۷ آوریل صادر شده است.

مطلب پیشنهادی

فراخوان قطعی پیش‌فروش اردیبهشت ۱۴۰۳ دایون: Y7 ایلیا با شرایط استثنایی مشتریان را جذب می‌کند

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از  پدال، صنایع خودروسازی ایلیا در آخرین …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.