پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه باند دوم چادگان به سه راهی سد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز: معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت ۹۰ درصدی ۵.۵ کیلومتر از پروژه باند دوم چادگان به سه راهی سد خبر داد.

بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان در خصوص آخرین وضعیت پروژه احداث باند دوم چادگان به سه راهی سد اظهار کرد: برای اجرای این پروژه در سال ۱۳۹۹ قراردادی با مبلغ اولیه بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال منعقد شد.

شاهسوندی افزود: در حال حاضر با تلاش‌های به عمل آمده ۵.۵ کیلومتر از پروژه باند دوم چادگان به سه راهی سد با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اجرا قرار دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون ۴۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است، بیان کرد: برای اتمام این میزان از پروژه به ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا بتوانیم به لطف خدا این بخش از پروژه را در ایام دهه فجر سال جاری به مرحله افتتاح برسانیم.

وی در خصوص مشخصات این پروژه عنوان کرد: طول محور اصلی ۴ هزار و ۷۵۰ متر و دوربرگردان نیز ۴۲۰ متر بوده همچنین عرض آن ۱۱ متر و عرض تمام شده آسفالت ۷.۳۰ متر است.

شاهسوندی گفت: احجام به کار رفته در پروژه شامل ۳۲ هزار مترمکعب خاکبرداری، ۷۵ هزار مترمکعب خاکریزی و بیش از ۱۹ هزار مترمکعب بیس بوده است همچنین حجم بتن مصرفی ۳ هزار و ۵۰۰ تن و حجم آسفالت ۶ هزار و ۱۲۸ تن بوده است.

وی اظهار کرد: تعداد ابنیه به کار رفته ۱۹ دهانه پل ۱.۲، ۳ و ۶ متری بوده است که یک دهانه پل ۶ متری، ۲ دهانه پل لوله‌ای و ۱۶ دهانه پل ۲ و ۳ متری را شامل می‌شود.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.