ماشین‌آلات برفروبی توسط شهرداری اردبیل خریداری شد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از ایسنا: شهردار اردبیل در مراسم رژه ناوگان خودرویی ستاد مدیریت بحران شهرداری اردبیل که با هدف اعلام آمادگی برای مقابله با بحران احتمالی بارش برف برگزار شد، با اشاره به خریداری تجهیزات برفروبی گفت: مدیریت شهری برای آرامش خاطر شهروندان در زمستان تلاش می کند.

محمود صفری، شهردار اردبیل در آیین رژه خودرویی ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری اردبیل، اظهار کرد: ۱۸۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین شامل لودر، مینی لودر، کمپرسی و گریدر و … در آماده باش کامل هستند تا زمان بارش برف، به شهروندان خدمات رسانی کنند.

وی با بیان این‌که برای مقابله و پیشگیری از هرگونه بحران احتمالی در فصل زمستان و زمان بارش برف تمهیدات لازم پیش‌بینی شده‌ تصریح کرد: سال جاری جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به شهروندان از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره خواهیم برد.

شهردار اردبیل بیان کرد: در کنار آمادگی ماشین‌آلات برف‌روبی، همچنین ۸۰۰ نفر نیروی خدمات شهری شهرداری اردبیل نیز آماده برف روبی معابر شهری هستند تا در صورت بارش برف اقدام به بازگشایی و تنظیف معابر کنند.

صفری از خرید ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین برف‌روبی و تجهیزات لازم با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

وی همچنین افزود: جهت پیشگیری و مقابله با آب گرفتگی معابر، کانال‌ها و معابر شهری، عملیات لایروبی انهار و کانال‌های سطح شهر نیز بر اساس اولویت بندی در دستور کار است.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.