فروش قسطی کامیونت چینی با اقساط ۴ ساله و شرایط ویژه + جزئیات

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:شرکت دیزلیران به نمایندگی از آریا دیزل جشنواره فروش کامیونت های چینی کاما را به صورت اقساطی با شرایط ویژه آغاز کرد.

در جشنواره فروش کامیونت کاما (دو تناژ ۶ تن و ۹ تن کاما) در معرض فروش به متقاضیان گذاشته شده است. همچنین کامیون سی اند سی نیز در این جشنواره به مشتریان عرضه می شود. بازدید از کامیونت ها و کامیون های قابل فروش در این جشنواره فروش برای عموم آزاد است.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از جشنواره فروش کامیونت کاما به مجموعه دیزلیران واقع در استان تهران شهرستان اسلامشهر مراجعه کنند. ساعت بازدید از جشنواره ۹ صبح الی ۱۷ عصر است. شرکت دیزلیران با بیش از ۱۰۰ نیرو، آماده ارائه خدمات به شما بازدید کنندگان عزیز می باشد.

جزئیات فروش قسطی کامیونت کاما در جشنواره دیزلیران
شرکت آریا دیزل شرایط فروش اقساطی کامیونت کاما را از یک سال تا ۴ سال برای متقاضیان فراهم کرده است. یکی از مزایای اصلی این خرید اقساطی، آزاد و قابل انتخاب بودن شرایط است. به این معنی که مشتریان می توانند مبلغ پیش پرداخت خود را افزایش داده و مبلغ اقساط ماهانه خود را کاهش دهند.

برای دریافت اطلاعات دقیق تر و شرایط و مدارک ثبت نام کامیونت اقساطی کاما با کارشناسان فروش دیزلیران تماس بگیرید.

فروش اقساطی کاربری کامیونت کاما

متقاضیانی که کامیونت کاما را خریداری می کنند به صورت شاسی است. خریداران می توانند کاربری مورد نظر خود را از دیزلیران به صورت اقساطی تامین کنند. این برای برای اولین بار این موضوع برای فروش اقساطی در کشور رخ داده است.

ذکر این نکته ضروریست که خود کاربری نیز قیمت قابل ملاحظه ای را دارد و شاید افراد توان خرید نقدی آن را نداشته باشند به همین دلیل در جشنواره فروش کامیونت کاما، کاربری مورد نیاز راننده نیز به صورت اقساطی به فروش می رسد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین دیزلیران تماس بگیرید.

تست درایو کامیونت کاما در جشنواره

جشنواره فروش ویژه کامیونت کاما در مجموعه دیزلیران است، که در این جشنواره انواع کامیونت ۶ تن خواب دار و بدون خواب و ۹ تن کاما حضور دارند و اماکن تست درایو کامیونت کاما برای بازدیدکنندگان و خریداران محیا شده است. چرا که خریداران از کیفیت خودرو اطمینان حاصل کنند. برای انجام تست درایو فقط کافیست به مجموعه دیزلیران در اسلامشهر مراجعه کنید.

مزایای کامیونت کاما نسبت به بقیه کامیونت های بازار
*اولین کامیونت ایران دارای ۳ سال گارانتی

*موتور نصب شده درآن یوچای است که ۱۰ تا ۱۵ درصد قوی تر از موتور کامینز تحت لیسانس چین است. کاما ۶ تن ۱۵۸ اسب بخار و کاما ۹ تن ۱۶۵ اسب بخار قدرت دارد.

*توان شیب روی کاما بیشتر از رقبای خود است بنابراین در سربالایی عملکرد خوبی را ارائه می دهد.

*نسبت دنده قوی تری دارد به طوری که دنده یک آن ۶.۴۶، دنده دو آن ۶.۰۰ است.

*طول شاسی و فاصله محوری کاما بیشتر از کامیونت های جک است.

*طراحی زیبا و سبک اروپایی دارد.

*سیستم ترمز کاسه ای و دیسکی می باشد که استهلاک کمتری را دارد.

* کابین آن به صورت خواب دار و بدون خواب تولید شده است.

*کامیونت کاما دارای کاربری های متنوع مانند حمل نوشابه، کنار باز شو، بالابر امداد، خودرو بر، باری چوبی، مسقف مشبک فلزی، یخچالی، آتش نشانی و … است.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.