رانندگان؛ ستون صنعت حمل و نقل جاده ای

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا و عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها گفت: فعالیت در شغل رانندگی ناوگان جاده ای، تنها با قدرت عشق و علاقه امکان پذیر است.

محمد اتحادی با یادآوری تاریخچه نامگذاری این روز افزود: در دوران جنگ تحمیلی و به تبع آن، توقف حدود ۱۰۰ کشتی باری در بنادر جنوبی کشور، بحران و مشکلات به وجود آمده، مخارج سنگین دموراژ کشتی ها و … رهبر فقید انقلاب در روز ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۶۲ فرمان جهاد تخلیه بنادر را صادر کردند.

وی افزود: رانندگان ناوگان سنگین کشور به فرمان رهبر خود لبیک گفته به سوی بنادر حرکت کرده و جهاد تخلیه بنادر را در کارنامه زرین خود ثبت نمودند.

اتحادی عنوان کرد: رانندگان در ۸ سال دفاع مقدس نیز پا به پای رزمندگان اسلام با حمل و ارسال مایحتاج جبهه ها به کشور خود خدمت کردند.

این عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه ها تاکید کرد: رانندگان کشور در بحران های غیر مترقبه مانند زلزله، سیل و در عرصه های مختلف از تامین کالاهای اساسی و مایحتاج هموطنان خود تا جابجایی زائران اربعین حسینی، خالصانه در خدمت مردم هستند.

اتحادی با تاکید بر این که صنعت حمل و نقل به عنوان شریان و شاهرگ حیاتی در هر کشور، در ردیف مهمترین و زیر بنایی ترین بخش‌ها قرار دارد ، گفت: بی تردید در مناسبات اجتماعی اقتصادی جهان امروز ، حمل و نقل نقش و جایگاه ویژه ای دارد و نیروی انسانی یعنی رانندگان در این صنعت از مهمترین عوامل مطرح در این مقوله هستند.

وی رانندگان را امانتداران صادق، صاحبان کالا ها داست که بعضی مواقع کالاهایی را حمل می ‌کنند که چندین برابر قیمت کامیون آنهاست.

این راننده کامیون افزود: رانندگان امین و زحمت کش با دوری از همسر و فرزندان خود و کانون گرم خانواده خویش در شرایط سخت و دشوار با رانندگی طولانی مدت در خدمت جامعه هستند.

اتحادی خاطرنشان کرد: فعالیت در شغل شریف و پر افتخار و دشوار رانندگی جاده ای و حوزه حمل و نقل، تنها با قدرت عشق و علاقه امکان پذیر است.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.