اسکانیا XT

اسکانیا از نسل جدید کامیون کمپرسی خود رونمائی کرد

اسکانیا از نسل جدید کامیون کمپرسی خود رونمائی کرد

سید جواد قائم مقامی: اسکانیا این محصول را که XT  نام دارد برای کارهای ساختمانی و راهسازی و کار در معدن طراحی کرده است.این محصول حاصل یک دهه تجربه و تکامل در ساخت کامیون کمپرسی است. این سری از ساخته های اسکانیا در انواع مختلف آرایش محور تولید شده است ولی جالب تر و جدیدترین محصول از این سری کامیون تیلر مید یا اصطلاحا دم دار یا یدک دار نامیده می شود محصولی است شبیه محصولات کمپانی فنلاندی سیسو که شرکت کاوه دیزل قصد دارد ان را وراد کشورمان کند. این کامیون کمپرسی از دو کمپرسی تشکیل شده است که کمپرس دوم به صورت یدک کش به کمپرس اول متصل می شود. از این مدل کمپرسی خصوصا در ایران در مواردی که قصد انتقال دو نوع بار یا بار با دو مقصد متفاوت را دااریم به خوبی می توان استفاده کرد.مثلا می توان در یکی از کمپرسی ها آجر بارگیری کرد و در کمپرس عقبی سیمان. آجر را به مقصد اصفهان حمل کرد و سیمان را به مقصد شیراز. وقتی به اصفهان می رسد کمپرس یدک را باز می کند و با کمپرس اول به شیراز می رود و پس از تخلیه بار در شیرازمجددا به اصفهان برگشته و کمپرس یدک رامجددا به  اتاق متصل می کند و شروع به کار می کند .

اسکانیا XT در انواع کابین سری پی،جی،آر و اس قابل تولید و قابل سفارش است.در مبحث موتور هم از موتور ۲۷۰ اسب بخاری تا ۷۳۰ اسب بخاری قابل سفارش است .

هنریکسون مسئول پروژه اظهارمی کند که ما به خلا موجود در بازار در این زمینه واقف بودیم و تلاشهای زیادی در جهت رسیدن به اهداف خود انجام داده ایم و تمام تلا ش خود را کرده ایم که نیازهای مشتریان و این صنعت را برآورده سازیم.

مطلب پیشنهادی

اعلام شرایط ویژه برای خرید کامیون از گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از روابط عمومی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.