اجرای طرح‌های راهسازی زنجان با تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور شتاب می‌گیرد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از ایرنا:مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان برکات زیادی داشت و با تخصیص اعتبارات مصوب در بخش راه، روند احداث طرح‌های راهسازی استان شتاب می‌گیرد.

اصغر اسماعیلی  افزود: هم اکنون پروژه‌های بسیار مهمی در بخش راه این استان در دست اجراست که تخصیص به هنگام اعتبارات موجب تسریع در اجرای آنها می شود.

وی اضافه کرد: در این راستا به پروژه های سه‌راهی طارم به منجیل، تقاطع غیر هم‌سطح دانشگاه زنجان، تکمیل باند دوم پروژه زنجان به بیجار، تکمیل باند دوم زنجان به دندی و زنجان به سطانیه، ابهر و تاکستان و پروژه “ملاسرا – شفت” و پروژه “کلور- درام” با نهایی شدن اعتبارات، تخصیص لازم صورت می‌گیرد.

اسماعیلی اظهار داشت: با پیگیری های استاندار زنجان، اعتبار خوبی به پروژه محور سلطانیه – قیدار و کبودر آهنگ تخصیص یافت که با تحقق این مهم، شاهد تسریع در اجرای این پروژه با همکاری راهداری خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان یادآور شد: متاسفانه آمار تصادف در محور سلطانیه – قیدار و کبودرآهنگ بالاست، به همین دلیل ساخت این محور در حداقل زمان انجام خواهد شد.

اسماعیلی گفت: اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان هفت پروژه راه اصلی را در سطح استان در دست اقدام دارد و علاوه بر ماموریت‌های خود در حوزه مسکن و شهرسازی به دنبال توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل است.

وی خاطر نشان کرد: راه به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه‌ای هر سیستم و استانی است و نقش بسیار مهم و اساسی در حمل و نقل کالا و مسافر دارد.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.