مشخصات فنی
ساختار شاسی : شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (S500MC) همراه با جوش Co2 اتومات در فیکسچر مخصوص
دیواره ها
- دیواره های بغل، جلو و سقف از پانل یک تکه (پلی اورتان ساخت آلمان)
- دیواره جلو : ۸۵ میلی متر و دارای تقویت جهت اتصال ترموکینگ
- سقف : ۸۵ میلیمتر و دارای تقویت جهت اتصال حفاظ ترموکینگ بصورت یک تکه
- دیوارهای بغل : ۶۵ میلی متر بصورت یک تکه
- کف : ایزوله و مقاوم شده(تخته چند لای مستحکم) به ضخامت ۱۵۰ میلیمتر پوشش داده شده با ورق آلومینیوم آلیاژی آجدار / مقاوم در برابر بارگذاری با لیفتراک تا ۵۴۶۰ کیلوگرم
درب عقب : درب دولنگه وبروی هر لنگه چهارلولا و دو قفل با کلاف دور Stainless و ضخامت درب عقب ۸۰ میلی متر و دارای عایق بندی P.V.C بالاستیک مخصوصنوع محور
سیستم ترمز : Knorr یا Wabco ساخت آلمان با شیر سبک وسنگین اتوماتیک به همراه بوسترجفت و سیستم EBS و RSP (سیستم الکترونیکی ضد بلوکه ترمز و ضد واژگون شدن)
پایه توقف : مارک SAF ساخت آلمان با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن
رنگ شاسی : ابتدا شات بلاست شده مطابق استاندارد SA2
سپس با مواد مخصوص شستشو و بعد یک لایه آستر آپوکسی و رنگ نهایی از جنس پلی اورتان
سیستم برق : کلید۷ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب وبغل Aspock ساخت اتریش و لامپهای LED و سیستم هشدار دنده عقب مطابق با استاندارد جهانی
رینگ : ۶عدد رینگ یک تکه ۲۲.۵×۱۱.۷۵
لاستیک : ۶ حلقه لاستیک ۳۸۵.۶۵R22.5 ( دارای گارانتی شرکت سازنده )
میل ریش : یک عدد ۲ اینچ SAF ساخت آلمان به همراه فلنج مخصوص
نوع زیربندی : بالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک های مخصوص با قابلیّت تنظیم ارتفاع و بالا و پایین کردن ارتفاع تریلر
دیدگاهی ثبت نشده است