رونمایی از کامیون سنگین HDC-6 در نمایشگاه خودروهای تجاری آمریکای شمالی

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از با کامیون: شرکت هیوندای موتور (HMC) از کامیون سنگین HDC-6 با کانسپت نپتون کلاس ۸ خود در نمایشگاه خودروهای تجاری آمریکای شمالی ۲۰۲۳(نمایشگاه NACV) رونمایی کرد.

در دسامبر ۲۰۱۸، کمپانی هیوندای ۶.۴ میلیارد دلار برای سرعت بخشیدن به توسعه جامعه هیدروژنی، با نگاهی فراتر از وسایل نقلیه مسافربری، سرمایه گذاری کرد.

کمپانی هیوندا تکنولوژی و تجربه لازم را برای توسعه خودروها و ماشین‌های سنگین با کیفیتی دارد که از نظر FCEV 2030 اکوسیستم هیدروژنی را پشتیبانی می کنند. خودروهای تجاری پیل سوختی هیدروژنی با برد و میزان ظرفیت بالا و زمان سوخت گیری و هزینه کمتر،برای کامیون‌های سنگین و مسافت‌های طولانی مناسب هستند.

کامیون سنگینHDC- 6 با کانسپت نپتون کلاس ۸ با طراحی منحصر به فرد، فناوری پیشرفته کابین و سیستم محرکه به سوی اینده ای برای صنعت حمل و نقل پاک و کربن زدایی و پیشرفت خودروهای بدون آلایندگی پیش می‌رود. این کامیون آینده به موفقیت شرکت هیوندا در بخش خودروهای تجاری که در حال حاضر در۱۳۰ کشور در سراسر جهان فروخته می شود، می افزاید.

هیوندای خود را پیشرو جهانی در فناوری پیل سوختی می داند. در سال ۲۰۱۳، هیوندای اولین خودروی الکتریکی سلول سوختی را به تولید انبوه و تجاری عرضه کرد.

در سال ۲۰۱۸، هیوندای نسل دوم NexoFCEV را روانه بازار کرد. در دسامبر ۲۰۱۸، هیوندای ۶.۴ میلیارد دلار برای سرعت بخشیدن به توسعه جامعه هیدروژنی، با نگاهی فراتر از وسایل نقلیه مسافربری، سرمایه گذاری کرد.

کامیون دیزلی اثبات شده هیوندای Xcient Heavy Duty همراه با فناوری سلول سوختی خودروی سواری Nexo، کامیونH2 Xcient Fuel Cell دارای یک سیستم سلول سوختی هیدروژنی ۱۹۰ کیلوواتی جدید با دو ۹۵ کیلووات است. پشته های پیل سوختی به صورت موازی به هم متصل شده اند که می‌توانند مسافتی حدود ۴۰۰ کیلومتر را طی کنند.

به گفته کمپانی هیوندا، کامیون سنگین HDC- با کانسپت نپتون یک پکیج کامیون ایده‌آل با ارگونومی بهبودیافته بوده که نه تنها برای هیوندا، بلکه برای کل صنعت حمل و نقل، آغاز یک دوره کاملاً جدید است.

مطلب پیشنهادی

فراخوان قطعی پیش‌فروش اردیبهشت ۱۴۰۳ دایون: Y7 ایلیا با شرایط استثنایی مشتریان را جذب می‌کند

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از  پدال، صنایع خودروسازی ایلیا در آخرین …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.