توزیع عادلانه کالا با انعقاد قرارداد کنسرسیوم حمل و نقل کالا

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز: انعقاد قرارداد کنسرسیوم حمل و نقل کالا با صاحبان کالا، منجر به هم افزایی بیشتر بین شرکت های حمل و نقل، ایجاد اشتغال، توزیع عادلانه کالا ، مشارکت حداکثری در بحث حمل و نقل و ثابت نگه داشتن قیمت تمام شده کالا می شود.

رئیس هیئت مدیره کنسرسیوم شرکت های حمل و نقل کالای بندر امام خمینی (ره) از انعقاد اولین قرارداد این کنسرسیوم با شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای جابجایی ۱.۵ میلیون تن نهاده های دامی از این بندر خبر داد.

شاپور زارع ممبینی اظهار کرد: کنسرسیوم حمل و نقل کالای استان به عنوان نخستین کنسرسیوم حمل و نقل کالای کشور با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان قرارداد جابجایی ۱.۵ میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) را با شرکت پشتیبانی امور دام کشور امضا کرد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این قرارداد یکساله خواهد بود، افزود: درصورت تامین بار از سوی صاحبان کالا، این میزان کالا در مدت زمان کمتری جابجا خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره کنسرسیوم شرکت های حمل و نقل کالای بندر امام خمینی(ره) بیان کرد: آبان ماه سال گذشته به منظور افزایش بهره وری ناوگان استان، افزایش ظرفیت حمل و نقل کالا، تسریع در فرایند حمل کالا، هم افزایی در رونق کسب و کار شرکت های حمل و نقل وارائه خدمات بهتر به صاحبان کالا اولین مجوز فعالیت کنسرسیوم حمل و نقل کالای کشور در استان خوزستان با همراهی مدیران استانی و ستادی راهداری و حمل و نقل جاده ای صادر شد.

زارع ممبینی گفت: در این کنسرسیوم بیش از ۸۰ شرکت حمل و نقل کالا در بندر امام(ره) و استان بوشهر (شهرستان عسلویه) مشارکت و همکاری دارند.

وی اظهار کرد: از مزایای انعقاد قرارداد کنسرسیوم حمل و نقل کالا با صاحبان کالا، می توان به هم افزایی بیشتر بین شرکت های حمل و نقل، ایجاد اشتغال، توزیع عادلانه کالا ، مشارکت حداکثری در بحث حمل و نقل و ثابت نگه داشتن قیمت تمام شده کالا اشاره کرد.

رئیس هیئت مدیره کنسرسیوم شرکت های حمل و نقل کالای بندرامام خمینی(ره) ابراز امیدواری کرد که سایر شرکت ها نیز به منظور شفافیت و ارائه خدمات بهتر طبق مصوبات و تصمیم گیری های سطح کلان کشور با این کنسرسیوم عقد قرارداد کنند.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.