کامل دیزل، کشنده P9هانوان را در نمایشگاه اصفهان به نمایش گذاشت

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از دیزلیران: کامل دیزل کشند هانوان را بار دیگر در نمایشگاه اصفهان در معرض دید عموم گذاشت. کشنده هانوان با رنگ متفاوت و جذاب در نمایشگاه حضور یافت. کشنده P9 با رنگ مشکی و تیونینگ شده در نمایشگاه به نمایش درآمد. رنگ مشکی این کشنده عموم را به خود جذب می کرد.

کامل دیزل عرضه کننده قوی ترین کشنده در حال حاضر بازار یعنی هانوان ۵۶۰ اسب بخاری که برای اولین بار از این کشنده در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی شده بود. حال در نمایشگاه اصفهان نسخه بروز تر پی ۹ را با ظاهری اسپرت و تیونینگ تری عرضه کرده است.

 

شرکت کامل خودرو برای کشنده جدید هانوان ۵۶۰ اسب بخاری از چراغ های جدید، رنگ بدنه تمام مشکی، تزئینات ظاهری جدیدی استفاده کرده و همین امر این نسخه را نسبت به نسخه قبلی خود جذاب تر کرده است.


رنگ مشکی با چراغ جدید و بوق هایی که بر روی سقف این خودرو قرار می گیرد حس و حال بهتری را برای راننده ایجاد می کند. اما از لحاظ موتور و مشخصات فنی تغییری در این نسخه جدید رخ نداد چرا که در حال حاضر در بازار خودروهای تجاری در ایران قوی ترین کامیون چینی هانوان پی ۹ با ۵۶۰ اسب بخار قدرت است.

کشنده هانوان با اصالت چینی ساخت شرکت XCMG می باشد، این شرکت رتبه سوم را در جهان در زمینه تولید ماشین آلات ساختمانی و تجاری کسب کرد. محصولات خود را به بیش از ۱۸۰ کشور در جهان صادر می کند.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.