پشت پرده ثبت نام خودرو چیست؟مافیا یا قرعه کشی

نیم کلاچ:بعد از سرگردانی مردم در اعلام اسامی برندگان سیستم یکپارچه خودرو موضوع استفاده از ربات و نفوذ آن در سیستم قرعه‌کشی خودرو مطرح شد. رباتی که سیستم را هک می‌کند و تعداد زیادی خودرو ثبت‌نام می‌کنند. البته مدیرعامل شرکت مگا، مجری طرح‌های فروش اینترنتی خودرو این موضوع را رد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز اخیرا قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو انجام شد. اما این قرعه‌کشی حواشی زیادی داشت. برخی از شرکت‌کنندگان بعد از اینکه برنده شدند، اسم آنها در لیست رزرو قرار گرفت. برای برخی هم شرایط برعکس بود. بعد از این ماجراها برخی احتمال هک شدن سامانه از سوی ربات باند عباس‌آباد را دادند.

البته جعفر توحیدی، مدیرعامل شرکت مگا، مجری طرح‌های فروش اینترنتی خودرو گفت: «برخی می‌گویند باندی به اسم «باند عباس آباد» با استفاده از ربات، در سیستم فروش خودرو نفوذ کرده و این سیستم را هک می‌کند که باعث می‌شود تعداد زیادی، خودرو ثبت‌نام کنند، اما این کار امکان‌پذیر نیست.»

باند عباس‌آباد خرید و فروش حواله‌های خودروی اختصاصی را در تعداد بالا انجام می‌دهد. باندی که گفته می‌شود دفاتر آن در عباس‌آباد، قلب خرید و فروش خودرو در پایتخت است.

مطلب پیشنهادی

اعلام فرآیند جدید صدور بارنامه بارهای ذوب آهن و انباری

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:صدور بارنامه برای بارهای ذوب …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.