نوسازی ناوگان تجهیزات راهداری استان بوشهر با ۱۸ میلیارد تومان

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تسنیم:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای بوشهر از استقرار تجهیزات راهداری در جاده های استان در طرح راهداری زمستانی خبر داد و گفت: برای نوسازی ناوگان تجهیزات راهداری استان بیش از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

عبدالکریم اخترشناس در نشست بررسی وضعیت تجهیزات راهداری طرح زمستانی با بیان اینکه این استان دارای بیش از ۴ هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است اظهار داشت: از مجموع ۴ هزار و ۴۴۹ کیلومتر طول جاده های استان بوشهر ۳ هزار و ۲۵۴ کیلومتر آن جاده فرعی و روستایی است.

وی از استقرار ناوگان راهداری در محورهای اصلی، فرعی، خطرناک و حادثه خیز خبر داد و بیان کرد: حدود ۲۰۰ دستگاه ماشین و تجهیزات راهداری در طرح راهداری زمستانه آماده خدمات رسانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر افزود: از مجموع تجهیزات راهداری در طرح زمستانی، ۱۸۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و ۶۰ دستگاه خودرو سبک است.

اخترشناس از نوسازی تجهیزات راهداری استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: برای نوسازی ناوگان راهداری برای حضور در در طرح زمستانی بیش از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی متوسط عمر تجهیزات راهداری استان بوشهر را ۱۵ سال دانست و خاطرنشان کرد: عمر ناوگان راهداری استان بوشهر حدود ۱۰ سال از میانگین کشوری جوان تر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از ایمن سازی محورهای مواصلاتی و لایروبی رودخانه ها و دهانه پل ها خبر داد و بیان کرد: این اقدامات در راستای روان سازی مسیر سیلاب ها و عبور ایمن و کم خطر آب های سطحی از عرض محورهای ارتباطی انجام شده است.

اخترشناس با اشاره به اینکه راهدارخانه های استان بوشهر به امکانات و وسایل لازم مجهز شده اند، گفت: راهدارخانه ها وظیفه خدمات رسانی به رانندگان، مراقبت از راه ها، ابنیه و تأسیسات در محورهای ارتباطی در طرح راهداری زمستانی بر عهده دارند.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.