مسیر منتهی به پایانه بار ارومیه ساماندهی شد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز: نزدیک به ۲ کیلومتر از محور دسترسی به پایانه بار ارومیه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آسفالت شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: مسیر دسترسی به پایانه بار ارومیه از جاده شهید کلانتری ساماندهی شده و هم اکنون در حال بهره برداری است.

ایرج دست نشان با حضور در پایانه بار ارومیه افزود: پایانه های بار را می توان به عنوان بازیگر نقش اصلی در سریال حمل و نقل کشور معرفی کرد چراکه تمام امور باربری در این پایانه ها انجام ی شود و باید توجه ویژه ای به آن داشت تا حمل و نقل سالم و ایمنی داشته باشیم.

دست نشان در رابطه با پروژه بهسازی این مسیر افزود: نزدیک به ۲ کیلومتر از محور دسترسی به پایانه بار ارومیه با تلاش های همکاران راهداری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان آسفالت شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد آرامش خاطر در رانندگان، بهبود مسیر دسترسی از لحاظ ایمنی و شرایط ترافیکی در دستور کار قرار گرفت و در آینده نزدیک کلیه مشکلات این محدوده حل خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: در محوطه پایانه نیز به منظور ارائه خدمات مطلوب اقداماتی انجام خواهد گرفت که دیگر شاهد بروز هیچ گونه مشکل در این پایانه نباشیم.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.