فروش تریلی چینی خوش قیمت با آپشن های جدید آغاز شد + جزئیات

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:یک شرکت کامیون ساز داخلی از امروز فروش تریلی چینی جدید خود را آغاز می کند. این کشنده پرقدرت با ویژگی های فنی و آپشن های خود در میان تریلی های هم رده خوش قیمت به شمار می رود.

به گزارش تین نیوز، عباس مارکلایی مدیر فروش خودروهای تجاری سنگین گروه بهمن از آغاز فروش تریلی جدید این شرکت با قیمت رقابتی و جذاب خبر داد.

۳۶ ماه یا ۲۵۰ هزار کیلومتر گارانتی و ۱۲ ماه یا ۵۰ هزار کیلومتر سرویس دوره ای رایگان به خریداران این تریلی تعلق می گیرد.

وی با طرح این پرسش که ممکن است رانندگان کامیون از ما سوال کنند چرا باید کشنده تک محور فاو J6P-460 را خریداری کنند؟ به عبارت دیگر این تریلی چه مزیت هایی دارد که رانندگان کامیون را مجاب کند آن را انتخاب کنند؟

پاسخ این است که این تریلی در همکاری با FAW معتبرترین تولیدکننده خودروهای سنگین در کشور چین تولید شده است. شبکه خدمات فروش گسترده و عملکرد مطلوب در رعایت حقوق مصرف کننده نیز از دیگر دلایلی است که مزیت های این تریلی به شمار می رود.

آپشن های تریلی جدید سیبا موتور
آپشن های جدید در نظر گرفته شده برای این کشنده عبارتند از:

سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS،

سیستم هشدار حرکت بین خطوط

دارای تاییدیه ADR بر استس استاندارد اروپا برای حمل کالاهای خطرناک مثل تانکر سوخت

سیستم محدود کننده سرعت

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک

بخاری درجا، کولر درجا، یخچال مسافرتی، کتری مسافرتی

شیشه بالابر برقی، صندلی راننده با تعلیق پنوماتیک و دارای گرم کن و سرد کن و قابلیت تنظیم در ۶ جهت ، آلارم دنده عقب، فرمان مجهز به کلیدهای دسترسی به سیستم مولتی مدیل و کروز کنترل و …

شرکت سیبا موتور زیرمجموعه گروه بهمن که تولید این کشنده را در کشور به عهده دارد از طرح پیش فروش تریلی تک محور فاو خود از امروز یکشنبه ۱۹ آذر۱۴۰۲ خبر داده است. این طرح تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۵ آذر ماه ادامه دارد. ثبت نام کشنده فاو به صورت آنلاین از طریق پرتال جامع ایرانیکار به آدرس Bahmancustomer.iranecar.com انجام می شود.

بر اساس این طرح قیمت قطعی کشنده تک محور فاو ۴ میلیارد و ۶۷ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. جریمه تاخیر ماهانه ۲.۵% ذکر شده اند. مدل ارائه شده در این بخشنامه کشنده فاو تک محور مدل ۱۴۰۲ و رنگ سفید است. موعد تحویل این کشنده نیز هفته دوم بهمن ماه سالجاری خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.