شروع عملیات روکش آسفالت محور ناصرالدین به ژان شهرستان دورود

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دورود گفت: عملیات روکش آسفالت محور ناصرالدین به ژان در این شهرستان به طول ۸ کیلومتر آغاز شد.
طی مراسمی با حضور حسین گودرزی نماینده مردم شهرستان دورود، موسوی فرماندار، سیاوش رضایی بازرس اداره کل راهداری لرستان، مهدی حسینی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دورود و دیگر مسئولین شهرستانی عملیات روکش آسفالت محور ناصرالدین به ژان شهرستان دورود آغاز شد.

مهدی حسینی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دورود در این مراسم اظهار کرد: محور ناصرالدین به ژان و دلیجان به طول ۲۵ کیلومتر است که عملیات تعریض و ایمن سازی(حذف ۳۰ پیچ خطرناک)، ۱۰ کیلومتر از مسیر با مشارکت اداره کل راهداری و شرکت توسعه صنایع کوثر انجام شده‌است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان دورود و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اعتبار لازم برای پروژه‌ درنظر گرفته شد و امروز عملیات روکش آسفالت ۸ کیلومتر از مسیر ناصرالدین، دهنو، پیر عباد و ژان آغاز شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دورود بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد ریال توسط شرکت پیمانکاری آریا عمران آپادانا انجام می‌شود.

حسینی به اهمیت این پروژه اشاره کرد و افزود: ۳۰ روستا با جمعیتی بیش از ۵۰ هزار نفر از در طول این مسیر قرار دارند و این پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.