رعایت نکات محیط‌زیستی دپو برف در همدان

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از ایسنا: معاون خدمات شهری شهرداری همدان با تأکید بر رعایت نکات محیط زیستی دپو برف، گفت: رعایت نکات محیط‌زیستی در جمع‌آوری برف‌های دپو شده مدنظر قرار گرفته شده است.

حامد جلیلوند با تأکید بر آمادگی کامل مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان در زمان بارش‌های زمستانی، اظهارکرد: در جلسه‌ای که با حضور معاونان خدمات شهری مناطق چهارگانه برگزار شد، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم و نهایی برای مدیریت عملیات برف‌روبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعداد ماشین‌آلات سازمانی و خصوصی برای به‌کارگیری در عملیات زمستانی، تصریح کرد: مقرر شد قراردادهای ماشین‌آلات مورد نیاز در هر یک از مناطق چهارگانه با بخش‌های خصوصی در اسرع وقت منعقد شود و بخش‌های خصوصی تعیین شده برای نصب GPS روی ماشین‌آلات به سازمان پسماند مراجعه کنند.

جلیلوند با اشاره به نصب GPS روی ماشین‌آلات بخش خصوصی، اظهارکرد: از ۴ تا ۶ آذرماه سال‌جاری مالکان و عوامل بخش خصوصی برای نصب GPS روی بابکت‌ها، گریدرها ولودرها باید اقدامات لازم را انجام دهند.

براساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، وی به ماشین‌آلات برف‌روبی گریزی زد و یادآور شد: ۴۸ دستگاه بابکت، ۱۰ دستگاه گریدر، ۱۰۰ دستگاه کامیون، ۳۴ دستگاه خاور، ۲۲ دستگاه لودر و ۱۵ دستگاه نیسان در چهار منطقه اقدام به برف‌روبی خواهند کرد.

وی افزود: همچنین مقرر شد مناطق چهارگانه بانک اطلاعاتی جامعی از موقعیت مکانی اعم از نقشه محدوده منطقه، معابر و نواحی و مشخصات نیروی انسانی شامل چارت ICS، معاونت خدمات شهری، مسئول نواحی، سرکارگران و کارگران را به معاونت خدمات شهری ارسال کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان به رعایت نکات محیط زیستی دپو برف اشاره و تصریح کرد: تصمیم بر این شد تنها در مکان‌های مشخص و با توجه به رعایت نکات زیستی دپو صورت پذیرد و از دپوی برف در مکان‌های دیگر که سبب نارضایتی‌ شهروندان شود، جداً خودداری شود و برای انتخاب مکان جدید هماهنگی‌های لازم در اسرع‌وقت با ستاد عملیات زمستانی صورت پذیرد.

وی موضوع اطلاع‌رسانی و مدیریت فضای مجازی را از مهمترین برنامه‌های عملیات زمستانی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه معاونت خدمات شهری و سایر عوامل اجرایی دخیل در موسم بارندگی با توان حداکثری در حال ارائه خدمات بهینه به شهروندان هستند باید این زحمات به نحو مطلوب منعکس شود.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.