حراج ۲ مدل کامیون و تریلی کره ای در بورس + جزئیات

بورس کالا اعلام کرد یک مدل کامیون و یک مدل تریلی کره ای در این بازار پذیرش شده است. بر این اساس در روزهای آتی شاهد حراج این کامیون ها در بورس خواهیم بود.

کامیونت های هیوندای شناخته شده ترین محصولات تجاری نیمه سنگین کشور کره در بازار کامیون ایران به شمار می روند اما کره جنوبی علاوه بر هیوندای، شرکت دوو را نیز به عنوان یک شرکت کامیون ساز در اختیار دارد.

طبق اطلاعیه‌ های منتشر شده از سوی بورس کالا، کامیون و کامیون کشنده با برند دوو و متعلق به شرکت کاسپین خودرو فرهنگ است.

گمانه زنی درباره قیمت کامیون و تریلی جدید الورود به بورس
کامیون کشنده ۴۴ تن دوو در آخرین قیمتگذاری این شرکت ۶,۶۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان و کامیون باری ۱۸ تن ۴,۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است اما هنوز قیمت جدیدی در این دور عرضه اعلام نشده است.

شرکت کاسپین خودرو فرهنگ به عنوان نماینده رسمی خودروهای تجاری و کار دوو در ایران، دو محصول کامیون باری ۱۸ تن و کامیون کشنده ۴۴ تن از این برند را در کارخانه خود در منطقه آزاد سلفچگان تولید می‌کند.

این شرکت سال گذشته در نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد، دو محصول باری و کشنده خود از برند دوو را به نمایش عموم درآورد. در آن زمان، کامیون باری ۱۸ تن آماده عرضه شده بود و همزمان، برنامه گسترش شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات فروش در سراسر کشور به اجرا درآمد.

جزئیات فنی کامیون های دوو
کامیون کشنده ۴۴ تن دوو مجهز به موتور توربوشارژ خطی ۶ سیلندر و ۱۱ لیتری است که ۴۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰۸ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. موتور از دوسان کره جنوبی و گیربکس ۱۲ سرعته از ZF آلمان است.

سیستم تعلیق پارابولیک جلو و تعلیق بادی شناور عقب با تنظیم ارتفاع، از ویژگی‌های برجسته تعلیق این کامیون است. بیشینه سرعت آن ۱۲۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این کامیون کشنده با ظرفیت باک ۸۰۰ لیتری و ویژگی‌هایی همچون سیستم تهویه مطبوع، دو تخت خواب، کولر، بخاری و سیستم چندرسانه‌ای عرضه می‌شود. سایر تجهیزات این محصول عبارتند از: سیستم حمل بار خطرناک، سیستم هشدار انحراف از مسیر، سنسورها و دوربین‌های متعدد، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل و سیستم کمک استارت.

با توجه به ظرفیت بالای حمل بار، توان بالای موتور و ویژگی‌های پیشرفته، کامیون کشنده ۴۴ تن دوو گزینه مناسبی برای حمل و نقل بار در مسافت‌های طولانی است.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.