هالر کمرشکن ولوو

جاده ناهمواره؟تو گاز بده برو

جاده ناهمواره ؟ توگاز بده برو

سید جواد قائم مقامی: در زمین های خشن و ناهموار به راحتی با سرعت بالا برانید ،هزینه شما در هرتن (بار / وزن ) به طرز چشمگیری کاهش می یابد .مزایای منحصر به فرد سیستم تعلیق  هیدرولیکی برای یک کامیون سنگین را از نو تجربه کنید . چهار برابر سریع تر برانید هنگامی که جاده نا هموار می شود تمامی هالرها باید با سرعت بسیار کم برانند چون امکانات تعلیق کامل را ندارند . اما سیستم تعلیق این محصول به شما این امکان را می دهد تا هر گونه ناکارآمدی را کنار بگذارید و از گاز به جای ترمز استفاده کنید .هنگامی که شما در یک جاده ی خالی می رانید دوست دارید با سرعت بیشتری به مسیر ادامه دهید ، سیستم تعلیق این امکان را به شما می دهد تا سرعت خود را از ۱۳ کیلومتر تا ۵۲ کیلو متر بر ساعت افزایش بدهید بدون آنکه ایمنی و راحتی تان کاهش یابد. این یکی از آن چیز هایی است که باید تجربه کنید تا باورش کنید .

در هر تن بار ۱۳ درصد از هزینه ها صرفه جویی کنید.افزایش سرعت زمان انجام کار شما را کاهش میدهد .کار را شما به دست می آورید چرا که بهره وری بیشتر در زمان کمتری دارید.

با استفاده از این سیستم تعلیق شما همان میزان کار را با ماشین آلات کمتری نسبت به قبل می توانید انجام دهید و تا میزان چشم گیری از هزینه های خود و یا کارفرما بکاهید.

مشتریان ولوو از این سیستم شگفت زده و کاملا راضی هستند .شوک و لرزش را با این سیستم احساس نمی کنید و  با توجه به اینکه شما در طول روز کاردر محیط پرخطری کار می کنید این سیستم به افزایش آرامش و ایمنی شما کمک به سزایی می کند ،به علاوه باعث  کاهش هزینه ها ی غیر ضروری تعمیر و نگهداری می شود و همچنین سرعت و بهره وری زمانی و مالی شما را افزایش می دهد .

انقلابی که از سال ۲۰۰۷ آغاز شد.

مقامات ارشد ولوو می گویند:ما این سیستم را در سال ۲۰۰۷ در زمینه سخت افزاری آغاز کردیم. رضایت مشتریان ما ثابت کرده است که این سیستم قابل اعتماد برای سخت ترین شرایط رانندگی است.

بسیاری از شرکت های معدن کاری و معدنی در سراسر جهان  این تکنولوژی منحصر به فرد را رای بهبود در عملکرد و بهره وری  ستایش کرده اند .

مطلب پیشنهادی

۲۹۳ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های بوشهر انجام شد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از ایرنا: مدیرکل راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.