توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافربری با مشارکت و پیگیری انجمن‌های صنفی

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای: معاون وزیر راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی با روسای کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌ها، موسسات و رانندگان بخش حمل و نقل مسافربری و اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور بر توسعه، نوسازی و بهسازی ناوگان با مشارکت و پیگیری این انجمن‌ها تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان در جابجایی مطلوب و ایمن زائران اربعین حسینی اظهارداشت: از تمام فعالان و رانندگان تلاشگر که علیرغم همه مشکلات و نارسایی ها پای کار آمدند و بی وقفه و شبانه روزی زائران را جابه جا کردند و همچون رانندگان بخش کالا در زمان جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی داشتند، تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود: با توجه به تأکید وزیر راه و شهرسازی درتوسعه و نوسازی ناوگان جاده ای، اجرای مصوبه‌های قانونی در زمینه واردات ناوگان و همچنین نوسازی با استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی در دستور کار اولویت دار این سازمان است و با مشارکت و پیگیری انجمن‌های صنفی قابل تحقق است.

بر اساس این گزارش حمیدرضا شهرکی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه توسعه و نوسازی ناوگان ارائه کرد و افزود: در راستای اجرای مصوبه هیأت وزیران و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، شرایط و ضوابط واردات انواع ناوگان حمل و نقل عمومی برون‌شهری ابلاغ شده است و متقاضیان می توانند نسبت به واردات انواع ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و ون براساس سهمیه مشخص شده اقدام نمایند.

وی افزود: در زمینه استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی، تاکنون ۱۱ تفاهم نامه با شرکت های خودرو ساز امضا شده است و مقرر است تا پایان امسال ۴۰۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوس، میدل باس، ون و سواری تولید و به متقاضیان تحویل شود.

شهرکی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ایجاد سامانه جامع حمل و نقل جاده ای یکی دیگر از موضوعات در دستور کار این بخش است که شرح خدمات ان تنظیم شده است و با طی مراحل طراحی، بهره برداری از آن آغاز می شود.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.