طول | ۱۲۲۰۰ میلیمتر |
عرض | ۲۵۰۰ میلیمتر |
وزن | ۴۰۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت | ۲۴۰۰۰ کیلوگرم ۲۰(فوت وسط) |
ساختار شاسی | شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از فولاد با استحکام بالا (St52-3/Qst 380Tm) تیرهای اصلی از تیر فولادی جوشی مخصوص با تسمه استاندارد با لبه های گرد و تمام قطعات از مقاطع پرسی فولادی مونتاژ در فیکسچر مخصوص و جوشکاری اتوماتیک و پیشرفته با آرگون و دستگاههای مدرن مرکله آلمان. |
نوع محور | سه عدد محور ۹ تن SAF/BPW آلمانی |
نوع زیربندی(آلمانی) | بالنی با سیستم تعلیق بادی به همراه کمک های مخصوص با قابلیّت تنظیم ارتفاع و بالا و پایین کردن ارتفاع تریلر |
رینگ | شش عدد رینگ یک تکه خارجی ۱۱.۷۵-R22.5 |
لاستیک | شش حلقه لاستیک تیوبلس ۳۸۵/۶۵ R22.5 |
پایه توقف(جک) | دو سرعته آلمانی با ظرفیت دینامیکی ۲۴ تن و استاتیکی ۵۰ تن JOST .JOST . |
میل ریش | یک عدد ۲ اینج +GF آلمانی با قدرت ۱۵۲KN به همراه فلنچ مربوطه مطابق استاندارد SAE با ضخامت صفحه ریش مخصوص . |
سیستم ترمز | دیسکی یا کاسه ای Knorr یا Wabco آلمانی با شیر سبک و سنگین اتوماتیک همراه بوستر جفت با دو مسیر باد اصلی و ترمز و مخزن باد سیستم EBS (سیستم الکترونیکی ضد قفل ترمز و ضد واژگون شدن تریلر RSP) |
سیستم برق | دارای کلید ۷ پل و ۱۵ پل با خط برق ۲۴ ولت چراغهای عقب و بغل و سیستم هشدار آلمانی مطابق استاندارد جهانی |
رنگ شاسی | شات شده مطابق استاندارد SA2.5 و اسیدشوئی دارای ضد زنگ اپوکسی و رنگ نهائی از نوع پلی اورتان و رال رنگ طبق نظر مشتری. |
متعلقات | بالابر محور جلو بصورت اتومات، دارای سیستم قفل پارک تریلر برای پارک کردن و حرکت دادن ضروری تریلر- شش عدد گلگیر نیم دایره و گل پخش کن عقب- دو عدد دنده پنج، سپر عقب بصورت ثابت با سپر محافظ، ۱۲ عدد قفل کانتینرلاک جهت حمل یک کانتینر ۴۰ فوت یا دو عدد کانتینر ۲۰ فوت و یا یک عدد کانتینر۲۰ فوت وسط، زاپاس بند دوبل با دوعدد دیاق- دوعدد جعبه ابزار ۲۲/۱ متری- دو عدد قلاب حمل- جای کپسول آتش نشانی- ضرب گیر رولری عقب. |
دیدگاهی ثبت نشده است