برگزاری ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته؛ ۲۷ تا ۲۹ آذرماه

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز: همزمان با هفته حمل ونقل، هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور ۲۷ آذرماه در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) برپا می شود.

 هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت راه و شهرسازی و صندوق نوآوری و شکوفایی، اتحادیه ها و انجمن های مرتبط به مدت سه روز از تاریخ ۲۷ تا ۲۹ آذرماه امسال در سالن شبستان مصلای امام خمینی(ره) برپا می شود.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های حوزه حمل و نقل در تمامی شقوق از جمله هوایی، دریایی، جاده ای و ریلی، توانمندی های شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها و دانشگاه ها و مراکز آموزشی حضور خواهند داشت.

همچنین در روزهای برگزاری هفتمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک کشور طبق برنامه زمان بندی شده، معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران سازمان ها و شرکت های تابعه حوزه حمل ونقل در میز ارتباطات مردمی به منظور پاسخگویی به مراجعه کنندگان حضور خواهند داشت.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، گفت: در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از حضور شرکت های دانش بنیان و تولید کنندگان در صنعت حمل و نقل حمایت و آنها را برای همکاری تشویق می کنیم.

وحید قربانی بیان داشت: ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از تاریخ ۲۷ لغایت ۲۹ آذرماه امسال در شبستان مصلی امام خمینی (ره) با حمایت وزارت راه و شهرسازی، معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۳۱۱ شرکت دولتی و خصوصی و دانش بنیان حوزه حمل و نقل در فضایی بیش از ۱۴ هزار متر مربع در نمایشگاه حضور دارند.

سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: در این نمایشگاه فعالان حوزه های حمل و نقل جاده ای، دریایی، هوایی، ریلی، حمل و نقل ترکیبی و هوشمند، راهسازی و راهداری، فنی و عمرانی و همچنین شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها حضور دارند.

قربانی گفت: تلاش می کنیم تا با برگزاری نمایشگاه های تخصصی سالانه، شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان را در صنعت حمل و نقل با هدف تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی حمایت و تشویق کنیم.

وی تأکید کرد: برگزاری پنل های تخصصی مرتبط با حمل ونقل و پاسخگویی روزانه به مراجعه کنندگان در تمام شقوق حمل ونقل در بخش ارتباطات مردمی و برگزاری نشست های خبری معاونان وزیر راه و شهرسازی از ویژگی های خاص این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.