بررسی کامیونت فورس بهمن دیزل

نیم کلاچ:پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از نسیم آنلاین: بهمن دیزل یکی از خودروسازان برتر در زمینه تولید و طراحی خودروهای سنگین و نیمه سنگین است. این شرکت از سال ۱۳۸۲ با تولید کامیونت های ایسوزو کمک شایانی به نوسازی ناوگان حملر و نقل کشور داشته است. در سال ۱۴۰۰ شرکت بهمن دیزل از کامیونت فورس رونمایی کرد. این کامیونت که در دو تناژ ۶ و ۸ تن به بازار عرضه می شود. کامیونت فورس که اصالتی چین دارد به دلیل کیفیت خوب و مناسب توانست در مدت زمان کوتاهی به آمار بالایی در فروش دست یابد. به تازگی بهمن دیزل کامیونت فورس ۱۲ تن را نیز معرفی نموده که باید ببینیم چه زمانی قصد عرضه آن را دارد.

مشخصات فنی و ظاهری کامیونت های فورس (۶ تن،۸تن،۱۲تن)

تقریبا می توان گفت دو کامیونت فورس ۶ تن و ۸ تن به جز در برخی موارد جزئی از لحاظ فنی کاملا شبیه به یکدیگر هستند. موتور این دو کامیونت از برند کامینز، چهار سیلندری با گنجایش ۳.۷ لیتری، دارای حداکثر قدرت ۱۵۵ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰۰ نیوتن متر مجهز به استاندار آلایندگی یورو ۵ است. گیربکس بکار رفته در آن از برند زد اف آلمان،  ۶ دنده ای و از نوع دستی می باشد. سیستم ترمز این کامیونت نیز در جلو و عقب دیسکی است.

کابین کامیونت های فورس به صورت کاملا مدرن و با متریال درجه یک طراحی شده و بسیار نرم و بی صدا است. برای راحتی رانندگان فضای خواب نیز در کابین این کامیونت تعبیه شده است و همچنین دارای امکانات و تجهیزات رفاهی همچون، مانیتور لمسی، سیستم پخش مالتی مدیا و سیستم تهویه مطبوع می باشد.

کامیونت فورس ۱۲ تن به دلیل تفاوت در تناژ از لحاظ فنی و ظاهری نیز با با مدل های قبلی خود فرق دارد. کامیونت فورس ۱۲ تن دارای موتوری ۴ سیلندری باتوان ۲۱۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰۰ نیوتن متر مجهز به سیستم خنک کننده توربوشارژ و اینترکولر است. گیربکس آن ۸ دنده ای دستی از برند Fast می باشد.

ترمز بکار رفته در کامیونت فورس ۱۲ تن از نوع دیسکی و کاسه ای با دو مدار مستقل بادی است که به سیستم های پیشرفته ای مانند سیستم کنترل پایداری و ترنز ضد لغزش تجهیز شده است.

کابین کامیونت فورس ۱۲ تن بر اساس آخرذین تکنولوژی های روز دنیا و دارای تاییدیه استحکام  براساس استاندارد اروپا است. صندلی راننده پنوماتیکی با قابلیت تنظیم در  شش جهت می باشد. از امکانات رفاهی اینکامیونت می توانیم به تخت خواب، شیشهخ بالابر برقی، سیستم تهویه مطبوع، قفل مرکزی با ریموت، سیستم مالتی مدیا، کلیدهای کنترل سیستم پخش به روی غربیلک فرمان و آینه های جانبی برقی و گرمکن دار اشاره کنیم.

رقبای کامیونت های فورس( ۶تن، ۸تن، ۱۲ تن)

کامیونت های فورس در تناژ ۶ و ۸ تن به دلیل کیفیت مطلوبی که دارند رقیب اصلی کامیونت های جک از برند آرین دیزل هستند و البته کامیونت الوند و دیما نیز از دیگر رقبای آن هستند. کامیونت فورس ۱۲ تن اولین کامیونت ایران با همچین تناژی است و رقیبی را جز کامیونت ۱۰ تن دایون برای او نمی توانیم در نظر بگیریم.

قیمت کامیونت های فورس ( ۶ تن،۸تن،۱۲تن)

قیمت کامیونت های فورس با توجه به تناژشان متفاوت است. قیمت کامینت فورس ۶ تن خوابدار در بازار آزاد ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان و قیمت کامیونت فورس ۶ تن بدون خواب ۱.۵۳۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان است. قیمت کامیونت فورس ۸ تن نیز در بازار آزاد ۱.۶۶۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان می باشد. قیمت فورس ۱۲ تن نیز آخرین بار از سوی شرکت بهمن دیزل ۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان اعلام شده بود که البته پس از حضور و عرضه در بازار قیمت قطعی آن اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات بازار خودروی داخلی شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق کامیونت های فورس با کارشناسان دیزلیران در ارتباط باشید.

فروش اقساطی کامیونت های فورس (۶تن،۸تن،۱۲تن)

طی چند سال اخیر متقاضیان خرید اقساط و لیزینگ خودرو رو بهه افزایش بوده است و افراد زیادی مایل به خرید به صورت اقساط هستند. شرکت دیزلیران با سابقه بیش از یک دهه خرید و فروش انواع خودروهای تجاری به منظور راحتی حال رانندگان عزیز شرایط لیزینگ را در دستور کار خود قرار داده، شما می توانید برای اطلاع از شرایط با کارشناسان دیزلیران تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.