افزایش ۱۲ درصدی جابه‌جایی بار از مبدا استان همدان

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از افزایش ۱۲ درصدی جابه‌جایی بار در ۹ ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مبدا استان خبر داد.
مهرداد آهکی مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به روند افزایشی جابه‌جایی بار از مبدأ استان همدان در ۹ ماه اخیر نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا ابتدای آذر ماه بیش از ۹ میلیون تن بار از مبدا استان جابه‌جا شده است.

وی با بیان اینکه در نه ماه ابتدای سال گذشته ۸ میلیون و ۲۳۳ هزار تن از مبدا استان جابه‌جا شده بود، افزود: در سال جاری ۹ میلیون و ۲۴۶ هزار تن توسط ناوگان حمل و نقل استان جابه‌جا شده است که نشان می‌دهد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲.۳۱ درصد رشد داشته است.

مدیر کل راهدای و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: برای حمل این میزان بار در سال جاری، ۵۷۴ هزار و ۶۳۵ بارنامه صادر شد که صدور بارنامه در این مدت نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۴۷ هزار بانامه بوده، ۵ درصد رشد داشته است.

آهکی تصریح کرد: عمده کالاهای حمل شده از این استان مربوط به انواع محمولات سیمان و کلینکر، محمولات نفتی، محمولات معدنی (سنگ آهن، گندله، کلینکر و…) و محصولات کشاورزی از جمله سیب زمینی بوده است.

مدیرکل راهداری استان همدان تصریح کرد: استان همدان با داشتن ۱۵ هزاردستگاه انواع کامیون باری سنگین و نیمه سنگین و تعداد ۲۱ هزار راننده فعال باری در امر حمل کالاهای اساسی استان و سایر استان‌ها مشغول فعالیت هستند.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.