ارتفاع برف در جاده مهاباد به سردشت از ۲۰ سانتی‌متر گذشت

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از ایرنا:رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهاباد با اشاره به اینکه محورهای بین شهری و جاده‌های روستایی این شهرستان در پی بارش شبانه، برف‌روبی و نمک‌پاشی شده است، گفت: ارتفاع برف در محور مهاباد – سردشت و در گردنه «زمزیران» از ۲۰ سانتی‌متر گذشته است.

رحمت نویدی‌نیا اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک، دید افقی در این گردنه کمتر از پنج متر بوده و تردد با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی اضافه کرد: همچنین در همین محور، گردنه «جواله‌ره‌شان» هم ارتفاع برف به ۱۰ سانتی‌متر رسیده و مسیر برف‌روبی شده و اما تردد خودروها در حال انجام است.

رییس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای مهاباد ادامه داد: در جاده مهاباد – بوکان و گردنه «قره‌بلاغ» مسیر برف‌روبی و نمک‌پاشی شده اما با توجه به تداوم بارش در ساعت آینده، به شهروندان توصیه می شود، از تردد غیر ضروری در این مسیر خودداری و در صورت لزوم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: هم اکنون عوامل راهداری مشغول برف‌روبی محور مهاباد – پسوه و جاده روستایی آفان و گردنه «خوله‌پوله» هستند تا امکان تردد در این مسیرها هم امکان پذیر باشد.

نویدنیا با اشاره به اینکه در حال حاضر پنج راهدارخانه ثابت و ۲ راهدار خانه سیار در این شهرستان فعال است، گفت: علاوه بر راهدارخانه مرکزی، چهار راهداری در روستاهای کیتکه (گردنه جواله‌ره‌شان)، کله‌گاوی( گردنه زمزیران) و قره‌بلاغ (مسیر مهاباد – بوکان) فعال است و راهدارخانه دارلک (مسیر مهاباد ارومیه) نیز فعال است.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.