اجرای عملیات نمک پاشی در گردنه‌های برف گیر جیرفت به طول ۸۰ کیلومتر

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه گفت: باتوجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در گردنه‌های برف گیر جیرفت، کلیه راهداران و ماشین آلات راهداری ساردوئیه در نقاط بحرانی و برف گیر مستقر شدند.

قاسم مقبلی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه از سفید پوش شدن گردنه سربیژن ساردوئیه در پی بارش برف خبر داد و گفت: عملیات نمک پاشی در محورهای جیرفت_سربیژن، ساردوئیه_سیرجان و ساردوئیه_کرمان به طول ۸۰ کیلومتر، بلافاصله پس بارش برف در شب گذشته توسط عوامل و ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه در جهت تردد ایمن و مناسب‌تر کاربران جاده‌ای انجام شد.

وی از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست در شرایط برفی حتماً زنجیر چرخ به‌همراه داشته‌باشند و از سالم بودن چراغ‌های خودرو مطمئن شوند و همچنین باک بنزین خودروی خود را پر کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه بیان کرد: مردم و کاربران جاده‌ای می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی راه‌ها قبل از انجام سفر با شماره تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس بگیرند.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.