کشنده جدید کامل دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان رونمایی شد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از صنعت ماشین:  شرکت کامل دیزل در هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان حضور قدرتمند داشته و با تمام توان خود در این رویداد بزرگ خودرویی شرکت کرده است.

شرکت کامل دیزل که تولید کشنده جدید خود را از سال گذشته آغاز کرده است، جدیدترین شرکت تجاری ساز صنعت خودرو است که در نمایشگاه خودرو اصفهان حضور یافت.

این محصول مجهز به یک گیربکس ۱۶ دنده با ریتاردر ۵ مرحله ای بوده و قدرت موتور آن ۵۶۰ و حداکثر گشتاور آن نیز ۲۵۰۰ نیوتن متر است. حجم موتور کشنده P۹ معادل ۱۳ لیتر بوده و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره می‌برد.

گفتنی است گروه کامل در کنار کامیون کشنده P9 و دیگر محصولات آتی کامل دیزل، برای تولید و عرضه تریلر و کاربری نیز برنامه‌ریزی کرده است. و این برنامه‌ریزی، در کنار پیشینه بنیانگذار و مدیران ارشد شرکت در حوزه خودروهای تجاری و کار، می‌تواند یک آماده‌باش کامل برای بازار خودروهای سنگین باشد.

در واقع به نظر می رسد کامل دیزل ترجیح داده است که از همان ابتدای کار با دست پر اعلام حضور کند و تولید اولین محصول در کمتر از ۶ ماه نشان می دهد که قرار است علاوه بر افزایش تنوع و تولید در حوزه خودروهای کار و تجاری ، رقابت در این بخش شدیدتر و گرم تر خواهد شد.

آنچه در نمایشگاه خودرو اصفهان قابل توجه است، استقبال شرکت‌های تجاری ساز از این نمایشگاه است که می‌تواند نویدبخش روزهای بهتری در صنعت خودروهای تجاری باشد.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت ۱۱ تا ۱۹ روزهای ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.