هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان افتتاح شد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از صنعت ماشین:  هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان امروز صبح با حضور بیش ازبیست خودروساز و واردکننده خودرو آغاز بکار کرد و در روز اول چند محصول جدید در آن رونمایى شد.

گروه بهمن، تیگارد، مدیران خودرو باسه برند، کرمان موتور، شایان دیزل، گروه ماموت، ایران خودرو، آرین موتور، آرین دیزل، نیکران موتور، کامل دیزل و آریا دیزل در نمایشگاه اصفهان حضور داشته و برخى از آنها از جمله اکستریم و BM CARS براى اولین باراز جدیدترین محصولات خود رونمایى کردند.

نمایشگاه امسال در مساحت سرپوشیده اى بالغ بر۱۷۰۰۰متر، یکى از بزرگترین رویدادهاى خودرویى کشور محسوب مىشود. با توجه به استقبال شرکت کنندگان علاوه بر فضاى سرپوشیده،فضاى باز نمایشگاه نیز مورد استفاده شرکت ها قرار گرفته است. غایببزرگ این دوره از نمایشگاه نیز گووه خودروسازى سایپا است.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت ۱۱ تا ۱۹ روزهای ۱۶ تا ۱۹آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

در نمایشگاه خودرو اصفهان قریب به اتفاق خودروسازان کشور حضور دارند. موضوعى که مى تواند نشان از اهمیت این نمایشگاه داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.