تارا

سازمان بازرسی به دنبال دلایل اختلال در سامانه یکپارچه خودرو

به گزارش نیم کلاچ به نقل از تسنیم: سازمان بازرسی کل کشور به واسطه بروز خطای صورت‌گرفته در سامانه یکپارچه خودرو از وزیر صمت توضیح خواست. سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه‌ای به رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت اعلام کرد: در تاریخ ۹ خرداد ۱۴۰۱ فرآیند قرعه‌کشی تحت سامانه یکپارچه خودرو برگزار، لیکن به واسطه نابسامانی در نحوه قرعه‌کشی، تعداد ۱۲‌هزار و ۱۹۳ نفر از متقاضیان در وهله اول جزو منتخبین قرعه‌کشی اعلام؛ اما در ادامه به اشخاص موصوف اعلام شد جزو منتخبین رزرو هستند؛ مراتب منتج به بروز تشویش اذهان عمومی و اجتماع در مبادی مختلف ذی‌ربط و نیز تماس‌های مکرر متقاضیان از اقصی‌نقاط کشور با ستاد خبری این سازمان گردید.
  • پلیس در بحث ایمنی خودرو کوتاه نمی‌آید

    نیم کلاچ به نقل از ایسنا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همچنان از کیفیت خودروهای تولید داخل گلایه دارد و معتقد است که با وضعیت فعلی خودروسازی ما صرفا مونتاژکار شده است. او به برخی اظهارات غیر‌کارشناسی نیز پاسخ داده و معتقد است که برخی از این اظهارات از سر بی‌اطلاعی و برخی دیگر نیز از سر منافع شخصی بیان می‌شود. کمال هادیانفر گفت پلیس از مواضع خود در مورد ایمنی خودروهای تولید داخل عقب‌نشینی نخواهد کرد. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد نه‌تنها در مورد خودروهای تولید داخل، بلکه در مورد خودروهای وارداتی نیز ما با حساسیت بر ایمنی آنها نظارت خواهیم کرد و اگر خودرویی ایمنی لازم را نداشته باشد، قطعا از شماره‌گذاری آن جلوگیری خواهد شد.

مطلب پیشنهادی

اعلام فرآیند جدید صدور بارنامه بارهای ذوب آهن و انباری

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:صدور بارنامه برای بارهای ذوب …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.