تیگارد

تحویل اولین سری از تیگارد X35 به مشتریان شیرازی

نیم کلاچ: به گزارش پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از خودروبانک:شرکت سانیار موتور پارسیان(تیگارد موتور) به عنوان ارائه دهنده خدمات فروش محصولات بایک چین در ایران هفته گذشته اولین سری از خودروهای کراس اوور تیگارد X35 را به خریداران شیرازی در نمایندگی ارم‌خودرو (زارع) تحویل داده است.

در یک مراسم که همزمان با نمایشگاه خودرو شیراز برگزار گردید با حضور مدیرعامل سانیار موتور پارسیان، اولین دسته از خودروهای تیگارد X35 به خریداران شیرازی تحویل داده شد.

مشخصات فنی تیگارد X35 محصوا تیگارد موتور

 

تیگارد X35، یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت با طراحی ظاهری و داخلی مدرن است. این خودرو از امکاناتی مانند سانروف پانورامیک، کنترل پایداری الکترونیک، کنترل آغاز حرکت در سربالایی، کنترل فشار باد تایرها، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، ایربگ‌های جلو، ترمز پارک برقی، کروزکنترل و سیستم اطلاعات و سرگرمی با نمایشگر ۸ اینچ برخوردار است.

مانند عمده خودروهای کراس اوور چینی حاضر در بازار ایران، پیشرانه تیگارد X35، یک موتور توربو ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار و گشتاور بیشینه ۲۱۰ نیوتن‌متر است که به گیربکس CVT متصل شده است. با این تنظیمات، مصرف سوخت میانگین این خودرو ۷.۴ لیتر برای هر صد کیلومتر اعلام شده است.

شرکت سانیار موتور پارسیان(تیگارد موتور) به عنوان سرمایه گذاری مشترک شرکت دیارخودرو و BAIC چین برای تولید و توزیع محصولات خودرویی کمپانی چینی در ایران آغاز بکار نموده و در قدم اول عرضه تیگارد X35 را در دستور کار خود قرار داده است.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.