بایک X9 جدیدترین کشنده گروه بهمن رونمایی شد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از صنعت ماشین: گروه بهمن ضمن حضور در هفدمین نمایشگاه خودرو اصفهان در بخش سواری، تجاری، موتورسیکلت و خودروهای سنگین، از بایک X9 جدیدترین کشنده خود با قدرتی معادل ۵۶۰ اسب بخار رونمایی کرد.

ایک X9 جدیدترین محصول بهمن دیزل است که نمایشگاه خودرو اصفهان آمده است. یک کشنده جدید چینی که ۵۶۰ اسب بخار قدرت دارد.

گروه بهمن در نمایشگاه خودروی اصفهان با دست پر حاضر شده است. جدیدترین محصول بهمن دیزل در این نمایشگاه یک کشنده جدید و قدرتمند است. X9 یک کشنده از کمپانی بایک است که به زودی به بازار خودروهای سنگین کشور اضافه خواهد شد. این قوی ترین و مجهز ترین خودروی کار و تجاری گروه بهمن است و انتظار می رود این کشنده بتواند سهم خوبی را از بازار خودروهای کار و تجاری کشور داشته باشد.

مشخصات فنی بایک X9
کشنده بایک X9 به پیشرانه ۱۲.۹ لیتری توربو دیزل مجهز است که از نوع ۶ سیلندر خطی بوده و توان تولید نهایت قدرت ۵۶۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۶۰۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۱۲ سرعته اتوماتیک ZF به چرخ ها منتقل می شود. کلاچ این کشنده از نوع تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی است و مخزن سوخت ۱,۰۵۰ لیتر حجم دارد. سیستم تعلیق در جلو از نوع فنر تخت چند لایه پارابولیک مجهز به میل موجگیر و کمک فنر هیدرو تلسکوپی است و در عقب سیستم تعلیق بادی را با ۴ بالشتک هوا و سیستم تنظیم ارتفاع را داریم.

اما از قدرت چشمگیر این کشنده که بگذریم، در بایک X9 امکانات قابل قبول و خوبی هم دیده می شود. در کشنده جدید بهمن امکاناتی نظیر کروز کنترل تطبیقی، استارت دکمه ای، سیستم مالتی مدیا ۱۲.۳ اینچی، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، سیستم هشدار خروج از خط، دوربین ۳۶۰ درجه، کولر درجا، یخچال مسافرتی، ترمز پارک برقی، شارژر وایرلس، چراغ های LED و… مجهز است. با این امکانات می توان گفت که کشنده جدید بهمن دیزل یکی از پر آپشن ترین خودروهای سنگین بازار است.

بی ام کارز برند جدید زیر مجموعه گروه بهمن ضمن حضور در این نمایشگاه محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار داد.

بستیون تی ۷۷ از زیر مجموعه برند شناخته شده FAW است که توسط بی ام کارز عرضه خواهد شد. خطوط پرقدرت جلوی این خودرو، در کنار چراغ‌های باریک و کشیده حکایت از تبعیت این محصول از ترندهای روز طراحی خودروی دنیا دارد.

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور به عنوان تجاری‌سازان گروه بهمن نیز با کشنده امپاور BD۵۰۰ و کشنده۴۶۰ FAW، کامیون امپاور BD۳۰۰، فورس ۱۲تن و فورس ۶تن حضور پیدا کرده است.

گفتنی است؛ شرکت FAW بزرگترین‌ سازنده‌ کامیون‌ در چین شناخته شده و کیفیت و اصالت محصولات این برند در بازار کشور مورد قبول بوده و هزاران خودرو از آن در جاده‌های کشور در حال تردد است.

همچنین در این نمایشگاه، اتوبوس شهری ۱۸ متری توسط یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه بهمن در معرض نمایش گذاشته شده است.

هفدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت ۱۱ تا ۱۹ روزهای ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه سال جاری در محل جدید نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار و میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

مطلب پیشنهادی

کلاه گشاد بازسازی ناوگان با تسهیلات تبصره ۱۸ بر سر مالکان اتوبوس و مینی بوس

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، رانندگان و مالکان اتوبوس های …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.