۵۳۰ کیلومتر از راه‌ های روستایی شهرستان بیجار آسفالت است

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار گفت: در این شهرستان هزار و ۶ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که از این میزان تاکنون ۵۳۰ کیلومتر آسفالت شده است.

لقمان دوستی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار با بیان اینکه این شهرستان دارای یک هزار و ۳۵۶ کیلومتر جاده است، اظهار کرد: از این میزان ۳۵۰ کیلومتر راه اصلی و مابقی را راه روستایی تشکیل می دهد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار از روکش و آسفالت ۲۱ کیلومتر از محورهای اصلی این شهرستان از ابتدای سال خبر داد و افزود: در بازه زمانی ذکر شده ۲۰ کیلومتر راه روستایی نیز احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان یک هزار و ۶ کیلومتر راه روستایی وجود دارد، خاطر نشان کرد: با احتساب ۲۰ کیلومتر اجرا شده در سال جاری، در حال حاضر ۵۳۰ کیلومتر از این میزان معادل ۵۲ درصد آن آسفالت است.

دوستی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۲۸۰ کیلومتر از محورهای این شهرستان خط کشی و ۲۶۴ کیلومتر شانه سازی و آزادسازی محورهای های اصلی نیز انجام گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیجار تعمیر و نصب ۶۰۰ تابلو علائم جاده ای، ۴۰ کیلومتر شن ریزی راه های روستایی و حذف دو نقطه حادثه خیز را از دیگر اقدامات راهداری بیجار در سال جاری عنوان کرد.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.