کامیون ساز باسابقه جاده مخصوص سهامداران خود را امیدوار کرد

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:تازه ترین گزارش مالی سایپا دیزل از سودآوری این شرکت در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ خبر می دهد در حالی که در مدت مشابه سال قبل این شرکت زیان آور بوده است.

تحرکات و تمهیدات مدیریتی در چند سال اخیر موجب شده است که کامیون ساز قدیمی و با سابقه کشور به تدریج از زیان دهی فاصله گرفته و وارد فاز سودآوری شود. به این ترتیب سهامداران خکاوه از این پس با امیدواری بیشتری نوسان های سهام این شرکت را در بورس رصد خواهند کرد.

شرکت سایپا دیزل در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به ازای هر سهم ۴۰۰ ریال سود شناسایی کرده است. این درحالیست که شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۲۳۵ ریال زیان شناسایی کرده بود.

«خکاوه» با سرمایه ثبت شده ۲,۶۳۵,۷۱۳ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ مبلغ ۱,۰۵۳,۳۶۲ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.

این شرکت کامیون ساز در گزارش تلفیقی مبلغ ۷۲۶,۳۰۰ میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۰ درصد رشد داشته است.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.