قیمت کامیونت کارکرده و صفر کیلومتر ۱۴۰۰ چقدر است؟

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز، اگر به دنبال یک کامیونت کارکرده و یا یک کامیونت صفر کیلومتر مدل ۱۴۰۳ هستید که قیمت مناسبی داشته باشد، در این مطلب می‌توانید بازار را بررسی کنید.

در حال حاضر بازار کامیون و کامیونت شرایط خاصی دارد. از یک سو، قیمت‌ها به دلیل تغییرات شدید نرخ دلار افزایش یافته و از سوی دیگر، اخبار سیاسی و تنش‌های منطقه موجب ناتوانی در معاملات شده است.

اما افرادی که به دنبال کامیونت‌های با قیمت مناسب برای استفاده یا سرمایه‌گذاری هستند، نیاز به اطلاعات دقیق و اولیه از بازار دارند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت تین نیوز، قیمت کامیونت فورس ۸ تن مدل ۱۴۰۰ که هنوز صفرکیلومتر است و روی جاده نرفته، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

همچنین، کامیونت جک ۸.۵ تن مدل ۱۴۰۲ با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و کامیونت ام فور ۸ تن مدل ۱۴۰۲ نیز با قیمت ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت حواله کامیونت جک مدل ۱۴۰۳ نیز، ۱۲۵ میلیون تومان است. این کامیونت در تیرماه امسال تحویل داده می‌شود. فروشنده این حواله اعلام کرده است که ۹۴۰ میلیون تومان پیش‌پرداخت شده و مابقی باید با صدور دعوت‌نامه با قیمت روز حدود ۹۴۰ میلیون دیگر پرداخت شود.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.