خود مالکی یا شرکت محوری؟ بهره وری کدام یک در حمل و نقل جاده ای کالا بیشتر است؟

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز:با توجه به جایگاه خود مالکی در حمل و نقل جاده ای کالا، لازم است اقدامات مسئولان دولتی در راستای هوشمند سازی حمل و نقل نیز در همین راستا باشد.
خود مالکی حرف اول را در حمل و نقل جاده ای کالای کشور می زند و طرح های مربوط به شرکت محوری با تمام حمایت هایی که از آن صورت گرفته، شکست خورده است.

به گزارش تین نیوز، خداداد بکرانی فعال صنفی حمل و نقل جاده ای کالا با بیان این مطلب گفت: با توجه به جایگاه خود مالکی در حمل و نقل جاده ای کالا، لازم است اقدامات مسئولان دولتی در راستای هوشمند سازی حمل و نقل نیز در همین راستا باشد.

وی در شبکه های اجتماعی تاکید کرد: آیا مدیران وزارت خانه راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، هنوز باور نکرده اند که قدرت خود مالکی در حمل و نقل جاده ای فراتر از آن است که برخی افراد منفعت طلب برای آن نسخه پیچی می کنند!

این راننده کامیون افزود: چرا با این وصف مسئولان دولتی اجازه می دهند عده ای با عنوان شرکت محوری، پیشنهادات و طرح های متناقض با حمل و نقل جاده ای کشور ارایه داده و موجب ایجاد نارضایتی و اختلال در شبکه حمل و نقل جاده ای کالا شوند.

بکرانی عنوان کرد: این در حالی است که وقتی از شرکت های حمل و نقل جاده ای بزرگ مقیاس هوشمند سخن به میان می آید یعنی اینکه حداقل توانایی داشتن ۳۰۰۰ ناوگان ملکی برای جابجایی انواع محموله ها در حمل و نقل جاده ای و خدمات دهی به صورت آنلاین را داشته باشد تا بتواند به بهره وری واقعی دست یابد.

به گفته رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری رانندگان ناوگان حمل کالای جاده ای شهرستان فلاورجان در حال حاضر در حمل و نقل جاده ای کالا شرکت هایی تحت عنوان شرکت حمل و نقل بزرگ مقیاس هوشمند فعالیت می کنند که پشتوانه آنها ۱۰۰ دستگاه ناوگان ملکی است.

وی گفت: شرکت محوری با تمام اقداماتی که در این سال ها در راستای حمایت از آن انجام شد، حمل و نقل جاده ای ما را به نابودی کشاند و یک طرح شکست خورده برای حمل ونقل جاده ای است.

مطلب پیشنهادی

فراخوان استخدام: سازمان راهداری به دنبال ۱۰ هزار راننده

نیم کلاچ: پایگاه خبری نیم کلاچ به نقل از تین نیوز،سازمان راهداری و حمل و …

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به مطلب فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.